Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVigilie (a věci s tím spojené)
22. 10. 2006
16
7
4220
Autor
alternic
V předvečer velkého svátku
v očekávání dne
kdy znovu spatřím Tvou tvář
jsem stále pln úzkosti
strachu a pochybností
(spíš o mně nežli o Tobě)
Pomalu už bych měl jít
a zapálit hranici všech zbytečností
které mne od Tebe
dosud tak vzdalovaly
Půjdu
a zapálím ten oheň
přestože jsem si jist
že mě najdeš i bez něho
7 názorů
a udělal jsi to? "... zapálit hranici všech zbytečností..." to je strašně těžké, zvlášť poznat co je opravdu zbytečnost... moc pěkné */
violetlight
15. 01. 2007
violetlight : Hmmm, to nevim - fakt nevim - chtěl bych, ale to musí přijít samo - chtěl bych.
violetlight
15. 01. 2007
Taky v podstatě nemám co dodat (k tomu, co už bylo tisíckrát napsáno). Ze všech umělců světa všech dob si nejvíce vážím evangelistů a malířů ikon (opravdu). Ani zdaleka se jim neblížím - ani po stránce talentu a umělecké úrovně, ani v tom, jak se dokázali oprostit a pokořit, aby dokázali naplno vnímat "inspiraci". Přesto ale budu asi psát svoje rádobybásničky dál a snad je budu i dál na Písmáku zveřejňovat, protože se to tu několika lidem líbí a některým to prý i občas něco přináší. Není to sice moc umělecky hodnotné a je to opravdu pořád dokola, ale myslím, že jakýsi smysl to má. Ale snad máš pravdu - poslední dobou přemýšlím, že bych sem dával jen cizí poezii, která se mi zalíbila (samozdřejně bych to přiznal). Třeba taková arménská poezie... nebo Václav Renč, Zahradníček, Dyk...