Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebolavé příměří
Výběr: sidonia, Print
22. 10. 2006
15
3
3686
Autor
Bezinka
bolavé příměří
nenabízí víc
než nadechnutí
nové nabití zbraní
chvíli rozjímání
utišení ran
zatímco nad polem
krouží hejna vran
na bolest připraveni
dýcháme vzduch
ztěžklý tichem
ač začátek
dávno zapomenut
znát cestu zpět
neznamená
mít se kam vrátit
/Inka 22.10.2006/
3 názory
blboun nejapný
22. 10. 2009
Pulci, jsem ráda, že Tě vidím v novém roce... je to pro mě rok, který hodně slibuje 2+7=9 ... a tak Ti přeju, ať se v něm toho hodně posune správným směrem...ať cesty mají smysl...
Bezi... ten konec mě dostal... celkově se mi moc líbí...ale v tom prvním je toho nejvíc... přeji krásný nový rok a takové cesty, po kterých se dá i vracet (pokud budeš chtít)
t*
Druhý nick?:-)
Já vím, co tam ty vrány měly znamenat, ale určitě by to šlo vyjádřit jinak, originálněji..
Marthy : ...a to klišé "vran nad polem" neměl být obraz jako takový.... kýčovitý... ale představa toho co vrány znamenají... a ta byla dost silná.... takový ten "úklid dočista bez rozmyslu z nutnosti...." tak nějak.... ale to je moje věc
Je to tak, že vnímání pocitů máme stejné nebo podobné, proto je mi to o čem píšeš důvěrně známé, ale vyjádřil bych to jinak, úderněji.. A taky mi tam vadí klišé vran nad polem, jako Jankovi...ale jak už jsem psal, poslední sloka básničku posouvá o třídu výš...jemný úder..:-)
OK....ale jsou věci, které mají smysl jen když je čteš tak, že "se tam přeneseš", čili pomalu a přes představy.... ale respektuji, že jsme různí.... Jen jsem si chtěla něco ujasnit...:-)
Čtu už dost dlouho, abych našel co je třeba...píšeš jemně a spíš proto mě to úplně nevzalo...zkusím další..:-)
...Mart:..díky za nakouknutí... jen dotaz : není Tvůj styl čtení náhodou "rychlé přeletění očima"... ? protože pak najdeš jen to co "razí"...
Takový rozjímání...konec tomu dává sílu, jinak by se to asi vytratilo..
Rabb+Honza+Print: díky, těší mě, že těch pár písmenek mělo svou váhu...
a2a2a... jo myšlenky a sny... lehká mimorealita...příjemná oblast pro pohyb bez následků...
Ves: díky... moc ráda Tě potkávám... a pro změnu krásný a příjemný den :-)
Honza_Princ
23. 10. 2006
je moc hezká, v poslední sloce je hodně pravdy.... díky, TIP a přeji krásný večer :-)))
jo, tohle je možná s těmi samými vránami, co jsem dneska viděl na polem u nás .. chtěl jsem o tom taky napsat, ale ušetřilas mi čas .. *
krásná - úplně cítím zadýchanost po další "bitvě" a na čele krůpěje potu a výsledek války ještě stále - tak nejistý. *