Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepisům

Výběr: Print, pozorovatel
25. 10. 2006
29
204
11870
Autor
SENIOR

Myslím, že tato báseň se obejde skoro i bez prologu. Snad jen že je velmi kvalitní reakcí na opravdu mizernou (i) autorskou úroveň tohoto neliterárního prostředí.

V divokých žilách

cválá má krev

jak krokodýl za potravou

-

již dlouho vím, že škrábalové

nikdy ji nedoplavou

.

že brynza duše mé

zachutná

jen jednomu pastýři

-

nemůže každý psát

do práce ve čtyři

musí(š) vstát

(když ve svých básních já budu (poprávu) usínat)

z očí mít jenom slepené škvírky

.

červit se, pinožit, naříkat

vydělat na mé sbírky


204 názorů

první tři řádky, pak bych to utnul a bude to LEGENDÁRNÍ :))

první tři řádky, pak bych to utnul a bude to LEGENDÁRNÍ :))

A.H.
19. 03. 2010
Dát tip
Škvírky-sbírky, to je poezie? Dost utrápené dílo.

...dám podlézavý tip

No ono to s tou metaforou, která je "invenčně chába" bude oboustranné:)

Algaranna
09. 05. 2008
Dát tip
:-} luxusně podáno...

A co ta brynza? Tak mladý a už tak hloupý:o)

A co ta brynza? Takovej mladej a už tak blbej:o)

Elyon
24. 01. 2008
Dát tip
Donútil si ma zamyslieť sa...

FunThomas
31. 12. 2007
Dát tip
tip.. už za tu barvu :) *

DayForRain
30. 12. 2007
Dát tip
Myslím,že už od prologu to bola len snaha na -velmi kvalitní reakci - podla tvojich slov.. Miestami až úbohé...napriek tomu je fascinujúce aké velké ego môže mať človek v tvojom veku.. A myslím,že to je na tom to najhoršie..ale spat k básni: Vidím len hlúposť skrytú v akoby metaforách.. A znova snažíš sa ponížit ostatných.. Naozaj velmi úbohé.. Tip odo mna ťa zdaleka obchádza..ten by ťa ani neoplul. Hovoril si o predchádzajucom nicku voloda.. ani sa nečudujem že sa ti niekto vyhrážal..ale trochu sa čudujem že človek tvojej inteligencie to bral vážne.. :)Pekné sviatky..

MazLenka
20. 12. 2007
Dát tip
Krásně uhlazená sebezahleděnost. Typ člověka, jako jste Vy, ctihodná Ješitnosti, jsem ochotna uznat pouze přivázaného nahého na kládě, v puse roubík a já bych seděla u kompu a předčítala dílka lidiček, kteří amatérsky píší. A to by teprve cválala krev.

Vojtek
10. 12. 2007
Dát tip
Hm, tak výstižné to asi bude :) Ovšem ty cancy pod tím...ježišimarja :) Nehledě na to, že díla jsou (i!) zde lepší :)) kdysi tady poletoval taky takovej jeden zaprděnec...otravoval, moc toho neuměl, kritizoval žlučovitě a reaktivně...chvíli zářil...asi tak jako nějaký zajímavý přírodní úkaz..(dvojhlavý pes, kulový blesk, nebo články v Blesku)...no a pak ho už nikdo nikdy neviděl :) a představu o tom, že je nejlepší měl taky. Takže...držím palce pane autore...

kalinka
16. 08. 2007
Dát tip
vydělat se na ty sbírky :o)

ruprecht
22. 07. 2007
Dát tip
tohle je názorný příklad úpadku kvality na Písmáku... ty vole, redaktor... :-((

SENIOR
23. 05. 2007
Dát tip
cerna_l: ..což je souviselno spíše se zdejší úrovní. Taky bych raději projevoval svůj vyjímečný vkus a jak jakoby jinak než positivnostními hodnocenny kvalitních děl, ktere by tím pádem byli i jsoucími zábavnějšími ku čtenivu. Za poslední dobu však jen jedna jediná vlaštovna z pera Lin_sien_2.

SENIOR
23. 05. 2007
Dát tip
cerna_lovkyne: nikdo není jakoby básní konkrétně jmenován, proto mne napadá jedině cosi o potrefenostním kejhu, který mě vlastně není zajímán a proto se už mnou o tom nebude baveno. Jsem nicméněnostně skoroby jako rád, že alespon minimu mého kvalitního kritična již jakoby (částečně) rozumíš. Lze se totiž oprávněne domnívat, že ani takto (málo) neni ještě obdařeno většina písmáctva. Přeju další pokroky relativně.

ale jo! sebevědomí, byť v nevědomí je věc důležitá :o))) T

Cocopelli
30. 04. 2007
Dát tip
ehm? zda se mi to, nebo jsem si prave precetla silne nafoukanej prolog?

jen mi není jasné: ta brynza má naznačovat vytrávený bramborový salát? Jestli jo, tak jsem rád, že jsem pochopil dílo v celé jeho genialitě...

jeindaline
14. 04. 2007
Dát tip
podle mého názoru jde o absolutní nic bez myšlenky. toto nic nebývá na vážnosti jen spoustou velmi subjektivních nepodložených argumentů napadajících ostatní autory.

miirdas
10. 04. 2007
Dát tip
kriste, proč sem nevložíš už něco pořádného -a to jsem měl možnost něco přečíst :tyhle reaktivní jsou k prdu už proto že až zbytečně ybíjej při psaní emoce, jchž přísun je v tvorbě vhodné omezit, aby mohl na vzduch vyplavat i mozek

cválají cí krokodýl jo? :))))) Možná proto nečtený dál.

Blábol, nedočteno.

SENIOR
02. 04. 2007
Dát tip
Nový_starec: Blábol, Nedočteno. Talbot neuznáno ani ku konkréní reakci.

Tak, jako pseudostarej pseudostarýmu, chlape, budu ti říkat s dovolením chlape, dyž jsme na tom voba stejně, jo? tak abys věděl, já teda nejsem nějaký big author a ani nikdy nebudu a neříkám to o sobě a ani to říkat nebudu, sem rád, dyž se mi něco podaří a sem rád, dyž mi to malinko pochválej, ale nerad si to chválim sám a sem nerad, dyž si to sami chválej jiní a jejich humor při tomhletom přestává být humorem, ale, ty hlavo pomazaná, která si nejspíš chce udělat alespoň nějakou popularitu, bytě negativní, ty seš taková ostuda názorového konzervatismu, že mi je hanba, že se cítím starej. Pokud vím, tak v literatuře je stáří názorová orientace konzervatismu, jež slouží k rozvíjení filosofického cítění a duševní iniciaci. Ty jako člověk nejspíš tomuto neholduješ a tvá tvorba se tak stává nakonec pouze povrchní a odtažitou od umění. Jo, ne všechny kritiky tady jsou kritikami, ale když už ti chce sakra někdo sdělit svůj objektivní názor, tak si ho važ, protože poukazuje na chybu, kterou ty sám nevidíš a je třeba se jí propříště vyvarovat. Baže, nejprve se zkus zamyslet nad tím, jak hluboká doopravdy tvá tvorba je a zkus ji srovnat třeba s Mikuláškem, Rilkem, Donneem, není hloubka jako hloubka a propast tvé tvorby nakonec může být jen mělčina na zplesnivělých březích umění.

Senyoryta
21. 03. 2007
Dát tip
Talbot: Jakoby skvělé! Spíž pabásně, počkat, básně? Senior: Tak zaprvý, krokodýl necválá, to by snad takovej sedumnáctiletej trotl snad už jakoby probýral ve škole, (teda jestli nevopakuje zláštní), dál, je tady fůra nejasností který nechápu, např. : To se ti postavyl až když ses vydělal na svý zbýrky, nebo vobráceně? A hlavně, proč tady hážeš špínu na "nepysy" dyš seš jednim z nich?

Talbot
21. 03. 2007
Dát tip
Fň. Chluptše.

Talbot
21. 03. 2007
Dát tip
Fň.

Talbot
21. 03. 2007
Dát tip
Takže: příteli, odhalil jsem tě čirou náhodou, napsal ti pár kritik, které jsem ale záhy opět smazal. Jestli to vůbec stojí za komentář. Takže: Vaše práce pane, stojíc vedle vaší nevídané nabubřelosti a nevídané hrdosti, působí velice, ale skutečně velice směšně až řekl bych zábavně. Vaše "prabásně", nevyvinuté řečičky by samy o sobě možná na škodu nebyly. Avšak váš přístup k nim jim ubírá i to málo, které ještě mohly vlastnit. Další věcí, která mne u autora, který se snaží vyjadřovat literárně, jsou hrubé gramatické chyby, kterých se dopouštíš se samozřejmou lehkostí a ještě jsi schopne poučovat ostatní. Jinými slovy, "jakoby": Táhni doprdele, namyšlenej kreténe a přestaň píčovat. To bylo pěkné, že? :)

cválající krokodýl?:)

Anetté
04. 03. 2007
Dát tip
Tak tohle je ta slavná naprosto nejlepší báseň na písmáku?

a videla som slovo recesia:D a to mi pripomenulo jednu vec...tí ľudia ti tipy dávajú len z recesie alebo niektorí asi chudáci začínajúci, ktorých si dobre zdeptal...tak asi kvôli tomu, aby ťa podplatili, aby si nedeptal;) Ale pekný alternick...ja mu rozumiem...senior, starší ľudia sú už senilný...preto si si ho dal...:D:DDD dobrý nápad, ten beriem;) (a sú tiež svojskí, zábudliví (nevedia, čo napísali napr. predtým niekomu inému a vyčítali mu, a preto to použijú vo svojej tvorbe, v svojom živote rovnako:D ), myslia si, že mladí nemôžu mať nikdy správny názor...som rada...že stretávam tvoje proťajšky ohľadom tejto charakteristiky...;))) Ďakujem, lebo viem že mám okolo seba úžasných ľudí:D

toto bolo farebne lepšie... stratené je to ale taktiež... bryndza je bryndza a nie nejaká brynza... a záverom si to zaklincoval...už som si vravela, že som ťa možno odsúdila príliš...ale nie, záver je zaklincovaný... takže som si potvrdila tvoju odbornosť kritík-...ak sú toto tvoje najlepšie diela...ďakujem,...

Mr.Pidluke
18. 02. 2007
Dát tip
že brynza duše mé zachutná jen jednomu pastýři ...ajaj. tak to jsem jeste neslysel:o)

nemam ráda škrobenost, a té je tam dost, takže - ne

SENIOR
13. 02. 2007
Dát tip
TO prvni zbývá. Protže to druhé odpadá. A zbývá poprávněně, když nevíš co je to kritika díla a pleteč to s osobními žvany.

Arwennn
12. 02. 2007
Dát tip
nevim no

Jena
01. 02. 2007
Dát tip
hííííííííííííííí pan je suverén ale ale

Baziliška
01. 02. 2007
Dát tip
dílko líbí...evidentně netrpíš přílišnou sebenekritičností:-)) ty jo, tolik osobních výpadů jsem ještě na Písmáku nepotkala...:((( čím víc čtu tvoje kritiky, tím víc se bavím - asi budu opakovat to, co již řekli výše a2a2a a Print, ale nad kritizovanými dílky přemýšlíš, kritiku píšeš věcně, poctivě (a leckdy jsi i hodně shovívavý-potrefený autor si toho ale většinou nevšimne), nemá urazit autora osobně-vyjadřuje se k dílku, je kouzelně ironická (chjo, ironie už je ohroženej druh:( ) a použité neologismy jsou promyšlené, vtipné, často ti ušetří několik jiných slov... podle tvých měřítek patřím určitě k nekritickým kritikům...myslím, že nemám právo pitvat jiné vzhledem k tomu, co a jak píšu (ambice nemám, tak co:-) zajímavý je, jak přezíravě tě kritizují ti, co se na sebe nedokážou podívat s humorem, nechápou ironii...jsou i výjimky (na obou stranách), ale je jich málo...:( no co, u první tvojí kritiky jsem ti taky sežrala tvoji "dyslexii";-))

Honzyk
23. 01. 2007
Dát tip
brynDza....diky..:)))

de_juego
16. 01. 2007
Dát tip
Jsi hodne ubohej a trapnej......

SENIOR
15. 01. 2007
Dát tip
Tak se tu neopakuj a najdi si onu bábu jakoby někde jinde. Mě toto blábolectví nezajíma.

domin.go
15. 01. 2007
Dát tip
a řekl ti někdy někdo že opakovaný vtip není vtipem?:) najdi si radši babu

SENIOR
15. 01. 2007
Dát tip
Pouhé blábůlky jakoby. Nehodnoceno.

de_juego
15. 01. 2007
Dát tip
Jestli TY mas urcovat uroven basni na tomto serveru, tak to se radsi odhlasim a jdu blejt!!!!! Jsi trapnej...

de_juego
15. 01. 2007
Dát tip
Jestli TY mas urcovat uroven basni na tomto serveru, tak to se radsi odhlasim a jdu blejt!!!!! Jsi trapnej...

de_juego
15. 01. 2007
Dát tip
Jestli TY bys mel urcovat uroven poezie, tak to se radsi odhlasim a jdu blejt.....

de_juego
15. 01. 2007
Dát tip
Jestli TY mas urcovat uroven basni na tomto serveru, tak to abych se odhlasila a sla se vyblejt!!!!§

de_juego
15. 01. 2007
Dát tip
Jestli TY mas urcovat uroven basni na tomto serveru, tak to abych se odhlasila a sla se vyblejt!!!!§

domin.go
15. 01. 2007
Dát tip
ty seš píča s chlupama až ti vyjde sbírka tak mi ju pošli,vytřu si s ní prdel aspoň

Tanaoko
10. 01. 2007
Dát tip
má šílený spád, skvělý finiš...červit se, pinožit, naříkat, vydělat na sbírky - dost dobré. *tip

svetlonos
09. 01. 2007
Dát tip
po prečítaní som sa pozrel do akej kategórie si to zaradil a v prvom momente som tam videl: "smršené verše" ;)

anek
09. 01. 2007
Dát tip
hele na tohle se vyprdni, soustred se na kritiku, ta je dobra, tam mas fakt dobrou sanci, tady ne.. no stejne je to i z dila citit ze jde jen o doplnek kritiky

SENIOR
03. 01. 2007
Dát tip
BlackRahen: I přes jakoby malou časovou dotaci je to bohužel opět velmi slabé. 5. Nebo spíše nehodnoceno. Hlavně že nepisům se líbí. To ti stačí.

elfka_Sea
02. 01. 2007
Dát tip
BlackRaven... není toho dílka škoda jen pro kritiku? :-D

Jiřička
02. 01. 2007
Dát tip
Milý SENIORE,gratuluji,že jsi inspiroval BlackRavena k básni.Jde jakoby vidět,že se kolem tebe múzy přímo rojí.

BlackRaven: Bravo! :o)

martinez
01. 01. 2007
Dát tip
díky, Blacku za avi i za udatná slova... říkanka se ti povedla... mne SENIOR zkraje taky dost vytáčel... zvykla jsem si na něj... dívám se na něj tak jakoby jinak... že za to nemůže jakoby... :o)

Verše poslkádat bez ladu a skladu a čtenáře nechat o hladu. průměrné nezajímavé!

SENIOR
23. 12. 2006
Dát tip
Plkodlak: Más pravdu. Nic jiného si o podobných \"kritikách\" nemyslím. Jdi si číst něco pro děti jakoby. Možná zabaví.

Vlkodlak
23. 12. 2006
Dát tip
nuda.........................

Carodej
22. 12. 2006
Dát tip
děs běs

Carodej
22. 12. 2006
Dát tip
děs běs

palino8
21. 12. 2006
Dát tip
tak táto na tip bude...

Stevenson
17. 12. 2006
Dát tip
jen pro Tvoji info.. mne Senior nikdy nenapadl, ani nekritizoval, takze to co rozvadis neni na miste.( pro mne) A jinak.. vzdyt pasi, ze to beru a take jak.. Co do tematu.. je fajn, ze se trefuje, o tom JAK.. je jina .-) a jeho odezvy tady ..-)) nemohu brat jinak nez parodii na 17 ti leteho chytracka, kterym treba on jako SENIOR ani neni, ze ??A nakonec, kdyz si jeden precte nektera dilka i uznavanych "Prokletych basniku", vlastne neni tak velky rozdil.. od teto. O te USA.. je jina rec.. to je po strance stylu ( rym, vers, rytmus) dost otresne.Alespon podle mne .-))co do obsahu, OK.. i kdyz jeho nazor je treba brat z pohledu nekoho, kdo ho ma az moc jednostranny. I kdyz ziji v primem kontaktu s USA politikou a jejimi dusledky temer 30 let, tak "zasveceny a sebejistotou zavanejici nazor, bych si asi netroufal.. ale nakonec.. at se mladi vydovadi.. a alespon je lepsi nez ignorance. mej se.

a2a2a
17. 12. 2006
Dát tip
Už jsem k tomu dost napsal, Stevensone, i kdyby jsi měl nakrásně pravdu, pak je sympatické, že nám SENIOR sán nabízí munici,a určitě vědomě a cílevědomě. S jeho kritikami se nemusíme ztotožnit, jedno mu nelze upřít - nestranost a hodně konkrétních postřehů. Jinou věcí je nedostatek vlídnosti, jak se často může zdát. A souhlasím, ne vždy to prospěje, často zamrzí, ale uvědomíte-li si, že není osobní, pomine ten nepříjemný pocit rychleji, než když někdo jiný vás sepsuje jen proto, že vám závidí, že z nějakého důvodu se s vámi střetl a snaží se škodit, apod. Ale ruku na srdce - co ve vás zůstane po kritikách typu - líbí se, potěšila, krásnám tipm hvězdička. Pomíjivá radost. Z jeho štiplavých postřehů nutkavé přemýšlení, jestli má pravdu.

Stevenson
17. 12. 2006
Dát tip
Tato basen, stejne jako predchozi se obejde nejen bez prologu, ale i bez cteni..jinak ovsem je k zasmani, a proto snad i ty tipy..-)) jdete mu pekne na ruku..-)) A ze je hlubokomyslna, je jasne, hned pocatek s tim krokodylem.. co kluse .. metaforka k nezaplaceni .. beru to jako parodii, na 17 pubertaka.. tak to preci i autor myslel, nebio ze bych se tak spletl ?-)) A kdo jste nahodou promeskal jeho USA..precist a ne zrusit zamluvenou letenku .-)) jeziiis ..

SENIOR
16. 12. 2006
Dát tip
thalina: Jak vdíš, tak narozdíl od tebe, ty \"nikdo včetně tebe\", mám i nejaky výběry a to aniž bych o ně ještě (v klubové zcéně, která je vyšší) přímo stál. A to další jsi řekla ty. Příště prosím jakoby, pokud nemáš něco k dílu, piš radeji na autorskou stránku. Kdybych se já choval, takto nefér, to byste mě sezrali.

Renas
15. 12. 2006
Dát tip
ty musis bud zartovat, alebo si uplny chuj... ale ak mas sedemnast, tak to chapem... 8-

levan
15. 12. 2006
Dát tip
SENIOR: neviem ci sa da nazor predstierat, ale ved vyhoviet ti mozem.

SENIOR
15. 12. 2006
Dát tip
levan: Předstírej jakoby rozumno a už tady to neplodné vykecávání jakoby utni. Dik.

levan
15. 12. 2006
Dát tip
Jiricka: niekedy je fajn si prejst vsetkymi kategoriami :-) rozsiri to vraj obzory :-))

Jiřička
15. 12. 2006
Dát tip
Když už jsem dostala avízo: levan: podle mě jsi to rozebral správně. Původně jsem spadala do kategorie b), krátce na to do áčka a teď se jen modlím, aby mě nestihlo i to céčko! Fouckault: Kolik máš společných prstů se SENIOREM?

Fouckault
14. 12. 2006
Dát tip
nojo.. :-) tak či onak SENIOR je člověk který dokáže originálně a poeticky podat svůj názor, pokud bude ve svém chvályhodném kritickém díle pokračovat bude to ve svém žánru - vidění světa pregnatně nastavená a inteligentní laťka jakých je tu nemnoho. Poezie je mnohovrstevná SENIOREM prezentovaný řez do poetiky vždy stojí za to.. namísto orgastických vzdechů čtenářské obce je tu názor co si stojí za pevně na svém. Držím mu palce.

levan
14. 12. 2006
Dát tip
jo, suhlasim, ale dodavam...nestoji za JEHO pozornost,pretoze ON povazuje ironicky mod-us? :-))) za zakladnu podmienku stastneho spoluzitia. Dievca po a)moze prejst testom, moze mat zmysel pre ironiu, ale nebude chciet chlapca, ktoremu tak VELMI zalezi na tom aby ona mala zmysel pre ironiu (pochopi a nesuhlasi) b)vobec nepochopi skrytu ironiu, bude si mysliet o chlapcovi ze je totalny sebavedomy nafukanec (on nic nepride, lebo nechce tu co nepochopi, ona ma svoju pravdu) c) okrem toho, ze aj pochopi, najde v NOM princa na bielom koni, lebo vzdy tuzila po tom aby mal chlapec zmysel pre ironiu (a zili stastne az kym nepomreli )

Fouckault
14. 12. 2006
Dát tip
levan :-) záleží na pohledu.. třeba je to od chlapce něco jako test ironického módu.. která baba testem neprojde, nestojí za pozornost.. :-)

oleandr
14. 12. 2006
Dát tip
vidím, že tvá básnička žije vlastním životem burcuješ! burcuješ! ať se to tu nerozsype já bych se tady ještě chtěl občas bavit

levan: ...chjo...

levan
14. 12. 2006
Dát tip
fouckault: :-) ale ten zmysel pre ironiu by musel byt pochopeny aj dievcatom (a najlepsie by bolo aby disponovala primerane rovnakym zmyslom pre ironicke poznamky) :-) Az potom by mohli (pravdebodobne) tvorit stastny manzelsky par :-)

Fouckault
14. 12. 2006
Dát tip
levane .. když už posíláš avi.. použiji.li tvou metaforu. Pokud to řekne ten chlapec kterého bereš na klávesy :-) podobným smyslem pro ironii jako to činí SENIOR.. odolá jen málokterá :-) piska, či nepiska, natož propiska :-)

levan
14. 12. 2006
Dát tip
Vyzdvihovanie vlastnych schopnosti a prednosti takto zretelne,viditelne, bijuce do oci (prolog, prispevky...atd, v skrytejsej forme aj samotna basen)akoby tu basen znehodnocuju uz popredu bez ohladu ci je skutocne silne kvalitna alebo skutocne silne nekvalitna, ci je myslena vazne alebo zo srandy PRiklad: Chlapec (velmi inteligentny, vzdelany, pekny, mily, pozorny, tolerantny, chapavy, sikovny, vtipny, nezny --predstavme si , ze je to pravda) dievca (jej vlastnosti su nepodstatne :-) ) ____________________________________________ Pride tento chlapec za dievcatom a povie:Pocuj , ja som dobra partia,a dost vytrcam nad priemer. Nechces ma za manzela? som velmi inteligentny, vzdelany, pekny, mily, vtipny, pozorny a tolerantny.(a skutocne je) No a co urobi dievca? Asi si pomysli nieco v zmysle: Toto nemyslis ten clovek vazne??? a odide... A teraz si predstavme: ze pride ten chlapec, zoznami sa s dievcatom, a zrazu to dievca same zisti... aha ved on je inteligetny... inokedy zase zisti... a dokonca je aj krasny a dokonca je aj tolerantny... a este je aj toto a toto... a mne sa vlastne paci... a ja by som ho chcela za manzela.. lebo je vpodstate lepsi nez vacsina... ________________________________________ :-)

pan chvojan
14. 12. 2006
Dát tip
těžký úděl nepochopeného básníka...

SENIOR
12. 12. 2006
Dát tip
lord: Vy nepisové se pořád jakoby něčeho bojíte. ALe nakonec se stejne zmůžet jen na odvetnou špatnou kritiku, nebo podobny tip. Je mi tě jedno.

buď je to myšleno jako ironie, čili to, co píšeš v prologu atd je celé myšleno ironicky, nebo to myslíš vážně ale vzhledem k tomu, že tam krom posledního verše není žádný náznak toho, co by si tím chtěl říct mezi řádky, bojim se, že je to šitařina

oleandr
05. 12. 2006
Dát tip
hmm...líbí

SENIOR
01. 12. 2006
Dát tip
sunus21: Už si jakoby na podesáte zkus povšimnout že z nich nikoho nezajímáš, ani tvoje nevšímavost , ani tvoje stíhomamy a teorie. Ješte jakoby jednou a velmi pomalu aby sji to jakoby už i přes svůj hendikep pochopil, t e__ž á d á m__a b y__j s i__s e__š e l__n a v á ž e t__d o__t ě ch__p i s m á k ů__n a__j e j i ch__s t r á n k y__a__n e z n e u ž í v a l__m o j e Bez avi, ty jakoby bohužel přilezš i sám, stejně jakoby ten psík miguel 19.11.2006 17:58:30

hej, porad aviza sem....prosim jenom ty, co prekracuji jistou hranici vtipnosti...no povazte, kdo ma porad cist nejaky ptakoviny.

sidonia
29. 11. 2006
Dát tip
mno tak to je trochu prehnane uz ne:))))

pozorovatel
29. 11. 2006
Dát tip
myslím, že náš malý génius vyrostl ve velkého génia a zasluhuje odměnu kdo se ujme navrhnutí Seniora na šéfredaktora? doporučuju Seniorovi, aby co nejdříve napsal svůj šéfredaktorský plán a představil ho písmáckému lidu

Fouckault
29. 11. 2006
Dát tip
Navrhuji Seniora na šéfredaktora ! :-)

Fouckault
29. 11. 2006
Dát tip
sumus21.. jaká účelovost mé pochvaly Seniora? stojím si na svém.. Senior velmi lehce vyjádří to co já v kritikách popisuji těžkopádnými teoretismy, narozdíl ode mě nepodléhá patosu.. stále stojí na zemi, jeho vtip je nenapodobitelný.. protože ho mistrně ukryje do přirozeného tónu toku své mluvy, tak aby nakonec zbyla pichlavá nejistota jde-li o žert nebo ne.. Seniorovo charisma je definováno velmi křehkým napětím mezi hloubkou jeho kritické výpovědi, a její formální polohou, která je stlačena do velmi jednoduchého jazyka, často propleteného různými jazykovými schválnostmi a archaismy. Tato křehkost zůstává bohužel některými čtenáři neodhalena a berou si ze Seniora jen tu půlku která je jim bližší.. Seniorova kritika Printa je z jistého úhlu pochopitelná.. K Printovi jen na okraj: Printova cena tkví v jeho systematičnosti (nikdo toho nepřečte tolik jako on).. a v čase.. není zde kritika a redaktora déle působícího.. Print pracuje stejnou metodikou desetiletí. Print vytváří jasně čitelnou laťku kvality Písmácké produkce.. bez zbytečních řečí -- neomylně. Zasluhuje poděkování všech autorů.

a2a2a
29. 11. 2006
Dát tip
Romanko, vím, že jsi skutečná dáma, a konec konců, můžeš mít více pravdy než já. Já jen, jak tady dost píšu kritiky, tak se s ním potkávám, a proto se mi to tak jeví.

Craerassy
29. 11. 2006
Dát tip
a2a2a...nechci ho soudit...prostě mě jen prudí, mám-li být upřímná...uberu ze své zaujatosti, ano?:-)

a2a2a
29. 11. 2006
Dát tip
blbě jsem se vyjádřil - na rozdíl od některých jiných není zaujatý v osobní rovině.

a2a2a
29. 11. 2006
Dát tip
Románko, kdyby mi to nebylo blbé, tak bych na jednu ukázal, ale chci říct to, co už jsem tu řekl. Není fakt, že se vyjadřuje k takové spouště autorů, o které většina redaktzorů ani nezavadí, spíše pozitivní fakt ? Je věcný, spíše soustředěný na formální stránku, většinou správně upozorní na nedostatky, ale čtu-li mezi řádky, např. naposledy u martina Šindeláře a jeho rozsáhlého díla, je tam znát uznání. Nasadil vysoko laťku, ale nevšiml jsem si, že na rozdíl od jiných není zaujatý osobně.

Craerassy
29. 11. 2006
Dát tip
a2a2a...neshazuji jeho tvorbu...četla jsem ho dost málo na to, abych mohla soudit...ale taky jsem ještě od něj nečetla u ničeho pozitivní kritiku, čím to?

SENIOR
28. 11. 2006
Dát tip
Ach jo. Asi jdu spát, protože dneska už asiby jako kritku v klidu nenapíšu. Ano jako protiklad myslím Printa! Já nevím co mi to tu vnucují za hloupost pořád a pořád. Křiklouni.

a2a2a
28. 11. 2006
Dát tip
Seniore, teď jsi nejsem jistý, zda jsme se dobře pochopili. Mi se skutečně v naprosté většině tvé kritiky líbí, a řekl bych, že i nyní reaguješ vkusněji, než tví protivníci. Pokud jde o nedostatek mé odvahy říkat věci v kritikách více napřímo, pak je to u mne především nedostatkem jistoty nad vlastní tvorbou. Ale myslím si, že nelžu, a že vnímavý autor i tak rozpozná případný osten. Craerassy, Wemi, sumus21, netřeba shazovat Seniorovou tvorbu, jeho tvorba zde je, řekl bych, součástí jeho kritik. Je tvrdší než ostatní, to je fakt, ale není nepravdivý, a nezdá se mi ani zaujatý, nanejvýš přirozeným dílem subjektivní, jakož i my všichni ostatní. A Senior určitě neútočí na Printa, pouze ho uvedl jako protiklad, toť vše.

SENIOR
28. 11. 2006
Dát tip
Craeassi: Do toho jak se na písmáku jakoby projevuju ti nic není, pokud píšu hodně kritik (piš taky!), tak jsem asi víckrát videt to je normální. Rozhodne je to chabá výmluva pro tyto nesmysly, jakoby zrovna tady a ne tam kde na mě jako "pořád narážíš". Tak už mi dej dneska pokoj jo.

SENIOR
28. 11. 2006
Dát tip
Wemi: Dobrá tedy. Beru tvůj pocit v jakoby potaz a to by jako diskuze s kritikem snad už i stačilo. sumus21: Pořád nekde křičíš aby si te všimli. Udelej mi jakoby laskavost a jdi si se svou tou jakoby celou svou nudnou, tuctovou a podstatou vyskakovat na Fouckaulta na jeho stranku dik.

Craerassy
28. 11. 2006
Dát tip
prdelko, nikdo tě nefízluje, buď v klidu...nemůžu za to, že všude narážím na tvoje bláboly...se snaž nezviditelňovat a já pak nebudu mít na co reagovat:-))

Wemi
28. 11. 2006
Dát tip
nojo a i kdybys mě četl, myslíš, že 'kvalita' mýho názoru souvisí s 'kvalitou' mojí tvorby? co co co? netvrdím, že to není originální obraz - teda jsem si jistá, že jsem se s ním nikdy dřív nesetkala. Ovšem to nic nemění na tom, že ve mně vyvolává zvracivé pocity:) A že se líbí Printovi... To na mém (ne)kvalitním názoru taky nic nemění. Prostě mi to připadá celý jako b-l-b-o-s-t

SENIOR
28. 11. 2006
Dát tip
a2a2a: Tvůj kritický styl jsem relativně chválil, jakožto jakéhosi jakoby printa, který ale občas sebere trochu odvahy, napsat i něco méně souhlasného. Možna si tady jen neměl důvod. A vytahování Voloďi mi nevadí. Málokdo tu začínal s takovým ohlasem už od prvnich krůčků. Wemi: Ten úsek se zmiňovanému básníku Printovi nejvíce libil - je to to velmi originélní obraz, za hranicí možností mnohých nepisů, ale máš jakoby právo na vlastní názor. Ještě totiž nevím jestli jsi nepis, nic jsem nečetl (coz ale spíš jakoby není dobre znamení), tak kvalitu názoru nehodnotím. Craerasy: A ti ostatni se asi řídí játrem? Já jsem přece vyjádřil toleranci jednoho "hodného" redaktora. Print nevadí. ALe že nemá cenu aby tu byl další někdo takový. Ale když už jsme u té nevymáchanosti, tak bych prosil ubrat na tom jakoby fízlovaní, číst tady mé diskuze s jinýma dokud nenapíšu něco za co mě jakoby konenče se jakoby můžeš (chabě) pokusit pranýřovat. Dělám to snad já u tebe?? Printovu tvorbu jsem nehodnotil, tak nechapu co to tam jinak blábolíš a proč vlastně.

Craerassy
28. 11. 2006
Dát tip
Seniore, je mi celkem jedno, kdo jsi a jestli si tu děláš prču nebo ne, ale co se týká tvé kritiky Printova tipování, byla bych ráda, kdybys zavřel svou nevymáchanou hubu, ano?:-) Print je jeden z mála lidí, co se tu řídí při tipování srdíčkem a než ty mu jednou dosáhneš ke kolenům, ještě hodně vody uteče, protože Print je narozdíl od tebe Pan Básník... a nemyslím, že někdo jako ty by mohl pochopit, že se tu dá tipovat i něco jiného než hezkej básničkovej obal každopádně přeju, abys víc vnímal než jen četl, protože jinak budeš vždycky tím, co tu sám tolik kritizuješ..písmáckým průměrem...

Wemi
28. 11. 2006
Dát tip
že brynza duše mé zachutná jen jednomu pastýři óóóó, pane (jste-li pán:), z tohodle se mi chce obzvláště hodně blinkat... fuj fuj fuj ani parodie nebo co to je by neměla bejt úplně pitomá, ne?

a2a2a
28. 11. 2006
Dát tip
Milý Voloďo, dobrá odpověď, včetně toho "servilní", popravdě jsem ji očekával. Pokud jde o Printa, velmi mu rozumím, a velmi mu to jeho "rozhazování", jak píšeš, věřím, a řekl bych, že ty také. Nemusím číst všechny kritiky, abych si učinil obrázek. Všiml, jsem si, jak někdy břitce reaguješ, ale jen málokdy jako iniciátor. Já osobně bych podobný tón jako ty volit neuměl, ač bych možná někdy i rád, ale forma ještě nutně nevypovídá o obsahu. Takže proto servilní. Zkus mne naštvat a budu ještě servilnější. A buď také zdráv.

SENIOR
28. 11. 2006
Dát tip
a2a2a: za tak dlouhou reakci onen (nepi)sumus21 se svým 1 tipem, sna ani jakoby nestál. Co se tyká kritiky, posílal jsem svoje postoje Armandovi na jakoby jeho žádost nebo co to bylo. Jakožto (dočasně jen) stínovy člen redakce rozhodně nehodlám být další rozhazujcí Print, který neváhá dát i mé osobě co se těchto lascivních odměn v zakláddacím jakoby manifestu mého klubu zřekla, natož mnoha velmi průměrným dílům. Jeden je až až, v nepistvem přeplněném písmáku je třeba břitkost a nepáravita a doufám tedy že tve servilni hodnocení vyplývá pouze z toho že jsi některé mé kritiky nečetl. Bud jakoby zdráv a pokračuj ve své relativně kvalitní kritice.

a2a2a
28. 11. 2006
Dát tip
Já musím říct rovněž, že mi Senior sedí. Srovnával jsem si řadu jeho kritik, jistě zdaleka ne všechny, a musím říct asi toto: Velmi často je věcný, nikdy ne sprostý (alespoň tam, kde jsem četl), věnuje pozornost daleko většímu počtu dílek a autorů než 3/4 redaktorů i autorů, což samo o sobě, i přes jeho ironický (občas) jazyk, je nejlepším důkazem veskrze pozitivního vztahu k našemu snažení, a navíc se mi zdá, že o poezii něco ví. Za sebe o jeho kritiky stojím. A jeho dílka ? Těžko soudit. Zdá se mi, že ví, co chce, a že zde není jeho ambicí oslnit poezií. Zkuste si přečíst jeho kritiky alespoň u deseti různých autorů, a zjistíte, že jeho ironie stoupá s neoprávněným sebevědomím autora, a naopak klesá tam, kde se něco předvádí. Provokuje ? Nejspíše ano. Ale nese se to zjevně nad věcí. Stejně jako jeho dvě či tři zdejší básničky.

Fouckault
28. 11. 2006
Dát tip
ale néé.. spíš pocta vtipálkovi ve výslužbě :-)

Zuzulinka
28. 11. 2006
Dát tip
senior hlavně kritizuje rád a všechno...mě většinou dobře pobaví, takže ho mám ráda taky:-)

Fouckault
28. 11. 2006
Dát tip
:-) já mám seniora rád.. jeho kritiky jsou někdy přínosnější než práce lecjakého redaktora.

Oldjerry
28. 11. 2006
Dát tip
sumus asi avizoval všem... tak jsem to trochu proběhl. Co na tom máte ? Někdo se baví, řekněme i na váš úkor - no a co ? Jestli vzbuzuje takové averze, tak ho prostě nečtěte (viz sumus21). On - rozumějte SENIOR - se kvůli tomu neoběsí...

a2a2a
27. 11. 2006
Dát tip
Jen velký básník hladí skývu chleba a pod petrolejkou skrývá rmut Jen velký básník nocím světlo vlévá a nenaříká že je chud

brzda? ...

SENIOR
26. 11. 2006
Dát tip
legere: Za prve jsem ti nic takovho neřekl, za druhé, jestli někomu jinému, tak to není jakoby tvá starost, za třetí, touto cizí jakoby starostí plácáš hloupost na místo pro kritiku díla. Tato nebystra bych příste (jakoby) prosil spíše do pošty a né ukazovat svou nebystrost veřejně,..a zrovna jakoby tu. To bude schválnost jeďině. Bez avi

legere
26. 11. 2006
Dát tip
ani slovník cizích slov mi nepomohl při hledání slov předce a předctírat Prosím o výklad děkuji

SENIOR
26. 11. 2006
Dát tip
Je to JEN NÁZOR - nekoho, kdo pod dílem místo kritiky je osobní (k tomu bláboly - že se ještě k tomu i vyjádří špatně). Ale v něčem má pravdu - ano, je mi tim pádem opravdu jedno. Takže bez avi

možná jsem se vyjádřila špatně, ale to je jedno. ne, ty nekritizuješ, ty jen prudíš, jelikož tvoje kritika se nedá brát jako plnohodnotné kritiky ostatních lidí...hlavně, když opravdu nepíšeš lépe než všichni ti, které tolik kritizuješ (=prudíš)

SENIOR
26. 11. 2006
Dát tip
Imminici: Teď píšu jinak ,ale má díla se vyznačovala vždy velkou čtivostí. Možná jsi jakoby už (relativně) víc čtenářsky dospěla. Dik člověk_kterým_není:Prudit anebo kritizovat?,.. jakoby je věcí pohledu. Hodnotit díla na základě sympatie k autoru může jen jakoby omezenec, kterého kritika mě tim pádem ani nemůže zajímat. Natož tip. Dobře jsem vědel, proč jsem se tipů podobných nebystrů zřekl.

sakra, nechtěla jsem to poslat 2x...

možná, že kdybys to nenapsal ty, tak by se mi to i líbilo, ale jelikož se vydáváš za velice nadaného autora...možná jsi nadaný, ale ne tolik,aby sis mohl dovolit prudit všechny ostatní a vyvyšovat se nad ně

možná, že kdybys to nenapsal ty, tak by se mi to i líbilo, ale jelikož se vydáváš za velice nadaného autora...možná jsi nadaný, ale ne tolik,aby sis mohl dovolit prudit všechny ostatní a vyvyšovat se nad ně

Imminici
24. 11. 2006
Dát tip
No, tak tohle se mi mnohem líbí více, než tvé prvopočátky, nebyla jsem schopná to dočíst.:-) T*

SENIOR
19. 11. 2006
Dát tip
...

lol'n'rofl

SENIOR
19. 11. 2006
Dát tip
frantisek: Už jsem ten tvůj blábol prečetl jen letem světem, protože mě již nebavíš. Na rozdíl ode mě tady skoro nikoho nezajímáš a silna slova, které tu situaci jakoby toužebně obrací na tom nic nezmení. Sbohem nulo (jakoby) klidne s tím svým "vydržováním" můžeš přestat, chybět mi opravdu nebudeš print: Trochu jsem se obával, jestli jesm nezvolil až moc hranice písmáku kvalitností přesáhlý obrat, ale naštěstí je tady Klubová zcéna která snese i díla vybočivá z šedi tohoto servru. O to víc relativně poteší (asi spíš náhodný) postřeh nějakého (přestože) redaktora. Dík. Já mám taky rád brynzu. Hlavně na h aluškách (se škvarčíky), nebo i jen tak s rohlínem.. avi jen Print. Tamten psík prileze i bez avi

Print
19. 11. 2006
Dát tip
Myslím, že tato báseň se obejde skoro i bez prologu. Snad jen že je velmi kvalitní reakcí na opravdu mizernou (i) autorskou úroveň tohoto neliterárního prostředí. že brynza duše mé zachutná jen jednomu pastýři To mě dostalo! Miluju májovou brynzu:-)*

Oldjerry
19. 11. 2006
Dát tip
Migueli - top

My si te tady ale doopravdy vydrzujeme - to, ze te tady komentujeme ti dava jistou autoritu. Dokavad si s tebou budeme hrat jak se psem nebo papouskem, jenom do ty doby na tebe bude vubec nekdo reagovat. To je treba si uvedomit - jsi jenom dalsi podivna pismacka figurka a tvuj vyznam je podminenej nasi ochotou hrat si s tebou. Jsi jako ten cokl, az nas omrzis, tak muzes skoncit v utulku pismackyho znudeni a zapomneni. (sry za avi, ale myslim, ze na tom bychom se mohli shodnout)

SENIOR
18. 11. 2006
Dát tip
frantisek: Myslim, že si jakoby ten posledni, na kom má přítomnost zde závisí. Ale klidne měj pocit že si me jakoby vydržuješ. Jiný deti si zase hrají s autíčkem. sexty: Děkuji za rozumny přístup. Já chci cepovat stejne spíše nadějné (mlade) básníky. Tve osobní invektývy nekomentuji a většinou jsem je ani nedočelt, je to pod mou úroveň. Jenom bych chtěl připomenout že už si se jednou jakoby loucil. sumus: Vydrž Prťka vydrž

dadíková
18. 11. 2006
Dát tip
sexty má recht, v mnohém....

sexty9: me se libi co senior dela...vzdyt je docela smesnej! Proto bych si ho tady na serveru vydrzoval - jiste, zalezi na tom, jestli bude aspon trochu invencni - ale pokud ano, tak jsem pro... nicmene nelze brat vazne... (jeho odpovedi se asi nedockam)

SENIOR
18. 11. 2006
Dát tip
sexty9: Píšeš nesmysl, je to můj druhý nick tady, přičem ten prvni už pratkicky nepoužívám. ANi bych nereagoval, ale v tom jakoby nápadu si mě nevšímat bych tě chtel podpořit, protože až tak nezajímavý člen písmáku pro mně nemá nemá co nabídnout a ubyde mi zbytečných kritik tvého typu. Craerasy: i tak se to dá říct jakoby.

Craerassy
18. 11. 2006
Dát tip
noo..nejsem hodna hodnotit tak profesionální dílo, tak tu jen nechám ostisk své klávesnice a pomažu na něco jednoduššího:-)))

Oldjerry
17. 11. 2006
Dát tip
Kdo mi to poslal avi ? aklevap ...Takový nick tady není... O čem je řeč ? Ta báseň ? No to je tutová účelovka - ty jsou vždycky slabší... Mně SENIOR nevadí... snad jen bych byl zvědav, koho ještě - krom sebe - považuje za »pisa«... ale to se asi nedozvím.

SENIOR
16. 11. 2006
Dát tip
poesie není jakoby megalomanie. Ale nic než potrefenou negaci jsem ani nečekal, a to i přesto, že jsem tvé dílo hodnotil ohledně jakoby mé laťky docela pozitivne. Lidskou kvalitu na písmáku nenajdu. A tvá neúcta k mému stáří (nebo aspon budoucímu konečne) je alarmující! Je to spíše osobní invektýva než hodnocení díla a patří spíš na autorskou stranu. ALe to už mě vysvětlovat nechápům nabavií

SENIOR
16. 11. 2006
Dát tip
poesie není jakoby megalomanie. Ale nic než potrefenou negaci jsem ani nečekal, a to i přesto, že jsem tvé dílo hodnotil ohledně jakoby mé laťky docela pozitivne. Lidskou kvalitu na písmáku nenajdu. A tvá neúcta k mému stáří (nebo aspon budoucímu konečne) je alarmující! Je to spíše osobní invektýva než hodnocení díla a patří spíš na autorskou stranu. ALe to už mě vysvětlovat nechápům nabavií

SENIOR
14. 11. 2006
Dát tip
Fran: Já si to přečtu někdy jindy, dnes už me jakoby nebavíš. to neni jakoby nic proti tobě ale mám takových víc ješte. Ostatne z prvnich 3 řádků se zdá že je to blábol i dál.

SENIOR
14. 11. 2006
Dát tip
Fran: Já si to přečtu někdy jindy, dnes už me jakoby nebavíš. to neni jakoby nic proti tobě ale mám takových víc ješte. Ostatne z prvnich 3 řádků se zdá že je to blábol i dál.

Neni mi dost sobre jasny proc by se to [psani rozboru vlastnich del] nemelo delat, zvast kdyz chces "takove jako jsem ja" necemu naucit. Velice hloupa vymluva...a navic bezvyhradna kapitulace... Aby bylo jasno: ja opravdu nemam pocit, ze by tve dilo potrebovalo vyklad. Ono totiz ocividne neni co vykladat. To ty se porad tvaris jako nekdo, kdo ma co k tematu rict. Pises, ze tvym "ukolem je spíš takové jako [ja] něco svou tvorbou naučit nebo odradit z pismáku." Musim te bohuzel informovat o tom, ze jsi zklamal na cele care - opravdu jsem se od tebe nic nenaucil (a neni ani co - tedy snad krome zbabelosti) a rozhodne kvuli tobe nehodlam pismaka opustit. Kdyby jsi se pres to odhodlal k nejakemu umeleckemu pocinu (v ten vyklad moc neverim, ale uvital bych ho), tak mi posli avi. Jestli dokazes vyvratit me presvedceni, tak jsem pripraven se ti omluvit, to memu egu rozhodne nedela problem. Uz kvuli tobe doufam, ze jde o nejakej vtip. P.S. Mym vetsinovym vysledkem neni jeden nebo nula tipu. To jsi se trochu prepocital, mozna by stalo za to se podivat pozorneji. Verim, ze ti to dojde... Skoro bych chtel omluvu! ;-D

SENIOR
14. 11. 2006
Dát tip
Miguel: kdybych měl jako kvůli každemu nepisovi jehož většinovým výsledkem je jeden nebo nula tipu psát jeste rozbory vlastnich děl (což se mimochodem nedělá) tak by mi pismak neskytal moc plodnosti. mým ukolem je spíš takové jako ty něco svou tvorbou naučit nebo odradit z pismáku. mé básně nejsou pro každého a ty na ně nestačíš (dyž potrebuješ to vyložit). to Pardón. Už jsi mě stál na svou kvalitu příliš mnoho času. Až se zlepšíš pak teprv (pokorně) přiď. Zatím sbohem.

V tom pripade jsem nucen opakovat svoji vyzvu: vyloz nam alespon cast tveho udajne nepochopeneho dila. Mluvis o hloubce, rad bych ji tedy videl. Bez toho jsou to jen a jen prazdna slova. Jen podotykam, ze kazda tva vymluva sama o sobe zhodnocuje vse co jsi napsal. Delej jak umis, jsem na to velice zvedav! (pozadavek slusnosti snad opakovat nemusim) Preji prijemnou zabavu.

SENIOR
14. 11. 2006
Dát tip
Fairiela: Už jsem se zde pokoušel vysvlětlit kam patří kritika díla a kam (kdyz uz to musí být,) invektývy na osobu autora, vlasně jednu kritiku nad tebou, ale intelekt nekterych lidí se vzpírá i velmi jakoby jednoduchym věcem. No, přesto tě, nevím teda proc, relativně trochuby jako, možná se mi to jenom zdá, vidím rad.(zase) Miguel: Ten jednoduší začátek tam mám pro takové nepisy jako ty, aby měl krom hloubky i jakoby skluzavku a přišli si i ti jednoduší písmáci na své. Zbytek nestojí za komentář.

"V divokých žilách cválá má krev jak krokodýl za potravou" :-DDD tady jsem opravdu vyprsknul smichy. To je zatim asi nejsilnejsi moment tve dosavadni tvorby. Ma to nadech az grotesky. Doporucoval bych ti Doupě latinářů od Wernische. Zbytek bych ohodnotil stejne jako predchozi basnicku - je trapny. Je to takova rymovacka jak ze zakladni skoly (to ma byt zase sranda?), navic obsah je dost nesympatickej a neumelej. Skusil bych jen tak volne asociovat, psat treba prirodni lyriku. Chce se to vypsat - rymy jsou tezkopadne, text je vytlaceny na silu.

Jiřička
13. 11. 2006
Dát tip
Milý SENIORE,když se vynechám obsah Tvé básně(každý může psát o čem chce),musím uznat,že po několikerém přečtení se mi začíná líbit.Je moc hezky zveršovaná a plná zajímavvých nápadů.K Tvé osobě se příště budu vyjadřovat na Tvé autorské stránce,jak si přeješ :o).Nakonec Ti ten tip přece jen posílám *

stenos
11. 11. 2006
Dát tip
Docela píčovina!

Fairiella
11. 11. 2006
Dát tip
Když si je někdo jistý, že je kvalitní básník, tak, jako ty, nemůže to být pravda. Horolezci, kteří si jsou příliš sebejistí, spadnou nejdřív.

SENIOR
10. 11. 2006
Dát tip
Slecny. Relativne bych skoro požádal, by ste mi ta nejapna nemrhala pod dílem. Pokud máte vřelou potřebu zpochybnovat ze já nejsem já, jen proto že kvalitou vymykám se z nadprůměru (prudce vzhůru) tak pokud už ta osobní invektýva musí být - ,mám na to autorskou stránku spíš. to samé five_ch. dik. Ono to nějak půjde a většina vás se to relativně částečne jednou naučí. Bez avi.

sidonia
10. 11. 2006
Dát tip
jiricko mam nejasnej dojem ze ses nejak mimo celkem....

Jiřička
10. 11. 2006
Dát tip
Děvčata omlouvám se,že jsem na to přišla a napsala to sem.On si strašně koledoval o to,abych mu něco vyvedla...Je mi líto,jestli jsem zkazila legraci i ostatním zasvěceným,to jsem nedomyslela.Třeba si to tu nepřečte každý,nebo se někomu moje kritiky podaří vymazat(-já nevím jak).Příště budu opatrnější...

Fjoprd
09. 11. 2006
Dát tip
Dle mého názoru je tohle opravdová jakostní poezie. Řekl bych tak ročník 1992.

elfka_Sea
09. 11. 2006
Dát tip
uspěchaná doba.. už už aby to bylo napsané a kde se má stále brát inspirace, když hlava je plná... ... řekněme "jiných zmatkující myšlenek" :)

dadíková
09. 11. 2006
Dát tip
..však to se ví...:)

sidonia
09. 11. 2006
Dát tip
hm.. to ti nekdo poradil, nebo i na to prisla/prisel sama/sam? je to fakt objev jako

Jiřička
09. 11. 2006
Dát tip
Pro všechny,kdo berou SENIORA vážně,i pro tebe SENIORE:Na něco jsem přišla.Tak EGOISTICKÝ člověk,jak se nám tu SENIOR předvádí(včetně té BÁSNĚ)nemůže existovat.I pravopisné chyby v JEHO díle a kritikách nemohou být nechtěné.SENIOR JE NĚČÍ FALEŠNÁ IDENTITA!Přiznejte se,kdo si tu z nás dělá srandu?Printe,ty o tom něco víš?Tvoji usměvaví smajlíci jsou podezřelí!(Poprvé netipuju,to je zajímavý pocit)

SENIOR
06. 11. 2006
Dát tip
five_ch: Já říkam že skromnost je výmluva chudých. (nebo hloupých) ale myslel jsem že se tu hodnotí díla a né kvalitní osobnosti.

SENIOR
06. 11. 2006
Dát tip
Markel: Věk už skoro neplatí. Ta chvilka do 18 je již pouhá formalita. A Voloďu už nepoužívám tak tady žádn jiný nick nemám, stejně nemám dost času kolik by bylo třeba ani na tuto jak říkám charitu. Neodborny tipy už na půdě klubové zcény nepotřbuju, ale dejmetomu že dík.

Markel
04. 11. 2006
Dát tip
mně se to líbí, nejvíc o tom krokodýlovi a navíc, nevěřím, že jsi tak mladinký, jen sis nabral alternick, abys mohl trochu zvlnit klidné vlny Písmákovské a trochu se bavit, viď? - T

komedie
04. 11. 2006
Dát tip
áno, nepochybně je lepší vymanit se z toho nudného světa dobře napsané poezie, že..vlastně je úplně nejlepší odstřihnout se od smyslově platného textu...a nepochybně je "Z" velmi sympatické písmenko...nicméně myslím, že i Zorro by se smrtelně urazil.o zlepšení mých kvalit se nestarej, protože i když jsou průměrné,tak hrubky tam teda nemám..ale pokud chceš,můžeš dostávat soukr.hodiny...začneme u vyjmenovaných slov,jo...a možná se časem dostaneme k "žena růže píseň kost" ,ale ta cesta bude nepochybně plná nástrah..za rohem číhají velká písmena a jiné malé radosti. a když se budeš opravdu snažit, tak možná za čas se na to budeme moci alespoň koukat, když už nemá vůbec smysl zabývat se obsahem,což..:)

JiKo
03. 11. 2006
Dát tip
a tu hrubku teda neopravíš?

SENIOR
03. 11. 2006
Dát tip
jiko: Jsem jakoby i rád že, moje díla už nesjou jen pro ty co umí vnímat hloubku, ale mají jakoby takovy cukrlátko přívěšek i pro čtenáře jako ty aby mohlo potěšit i jakoby nekoho kdo tu poesii vnímá primitivněji. ne pořád se to ješte daří. ale tvaá oplzlo rozpustivá reakce je dílčí úspěch. o tipy ale už nejde. nacházíme se v prostorách klubové zcény. a už se tu chovej slušne. dik komedie: Já tam dávám písmena na které to do budoucna stejně přejde abych to měl moderní. viz poesie/poezie. a vůbec. Starej se radši o svoje zlepšení jo.

komedie
03. 11. 2006
Dát tip
vážení pozor!podle Seniora ode dneška píšeme scéna s "z" ! :D tys Komediant,Seniore

JiKo
03. 11. 2006
Dát tip
to je ale krásná píčovina :)))))) je to na 31,58924% cesty k tipu :-) máš hrubku v prologu

Bechtin01
03. 11. 2006
Dát tip
Senior:takže ty nejenom neumíš číst básně druhých a když je nechápeš jsou pro Tebe nehodnotné,ale ještě k tomu máš děravou pamět ohledně kritiky.Možná,že jsi v čínském znamení právě opice,čímž by se dala vysvětlit tvá drzost a domýšlivost a útočnost na díla ostatních autorů,ty vlastně za to nemůžeš,pokud tak není,tak jsi měl asi špatné dětství a nebo fyziognomicky nejsi hezký,tak tě to trápí,žere uvnitř a kopeš kolem sebe,pokud to také tak není,tak jsi nemocný a mě je tě líto,přeji brzké uzdravení a nebudu s Tebou komunikovat,protože o to ti právě jde.

SENIOR
02. 11. 2006
Dát tip
komedie: ale ty na toto dílo přeci vůbec nestačíš. jenže jakobych těžko ovlivním, kdo se do klubové zcény kdy vetře bez patřičných kritckých kvalit. čti nějaké lehčí. bechtinOl: Tento typ jako kdyby amaterskyho uraženstva, že mi někdo napíše to samé co já jemu, pod jeho velmi slabé dílo.., je úroven jakoby pod opici.

Bechtin01
01. 11. 2006
Dát tip
Samolibé,nehodnotné

komedie
31. 10. 2006
Dát tip
jejeje..jé, to je přece nuda...já tedy nedržkuju,ale že se tady tak vehementně oháníš kvalitou díla..tak jsem myslela,že ji tam teda najdu (tu kvalitu), ale asi si dala pauzu..

komedie
31. 10. 2006
Dát tip
jejeje..jé, to je přece nuda...já tedy nedržkuju,ale že se tady tak vehementně oháníš kvalitou díla..tak jsem myslela,že ji tam teda najdu (tu kvalitu), ale asi si dala pauzu..

Nevím, jestli se mi chce víc plakat (ač už ze směšnosti nebo smutku) či více zvracet. Ale co, lidé jsou různí... Jen tak dál

Nevím, jestli se mi chce víc plakat (ač už ze směšnosti nebo smutku) či více zvracet. Ale co, lidé jsou různí... Jen tak dál

Print
27. 10. 2006
Dát tip
:-)))

moonsoul
26. 10. 2006
Dát tip
autorův pravopis, je tragický... svou kritiku tedy přepíši do jazyku vhodnému pro lidi s jeho vzděláním: ej, vono jako čoveče nic moc musim říct no... fakt ses nějak nevyšvih, nevidim nic novýho, nic z toho necejtim, je to takový blúúúáááágh. i když chápu, je ti 17 let, teprve ti začínají růst chloupky a tak... to všecko příde samo, neboj... brzy se začneš zajímat o děvčata a přestaneš trávit celej život kritizováním druhých a przněním sebe sama... parapoeto

Fouckault
26. 10. 2006
Dát tip
Seniore, vždyť to se nevylučuje .. dialektiku jste na VUMLu nebrali? nebo zkus doublethink.. názory redakce jsou homogenní i když nejsou.. zeptej se Zbory, že máme jen jeden methr.

SENIOR
26. 10. 2006
Dát tip
To je v přímém rozporu s konstatováním redaktora Printa, který v plnné nahotě ukazuje rozdílný metr posuzování děl ze strany redakce, kdy zmíněný redaktor balancoval na hranici výběru a jiný vepsal pouze velmi amatérský názor nikterak nekorespodnující s kvalitami díla.

Fouckault
26. 10. 2006
Dát tip
:-) chjo.. už i Mistr má slabší chvilku

K_Anče
26. 10. 2006
Dát tip
dám ti jakoby tip

Print
26. 10. 2006
Dát tip
:-))))

SENIOR
26. 10. 2006
Dát tip
Konečne přišel nejaký odborník z redakce. I když bylo dpředu jasné že, jakoby předsudek nedovoli výběrovat. ALe to dílu na kvalitě neubere! Dik Print

Print
26. 10. 2006
Dát tip
:-))Mně to přijde trefný a povedený!:-)

eleja
25. 10. 2006
Dát tip
stydim se za sebe a odchazim do vecnych lovist, pane Autore. :-D

SENIOR
25. 10. 2006
Dát tip
jenom mě unavuje neustále odpovídat hlupákům, vést s nimi jakoby nesmyslné rozhovory zvlášť pod takto kvalitním dílem. Ale jinak je pravda, že mě neurazí jentak cosi, na podobné samozvané kritiky jsem zvyklí už od dob Voloďi, kdy mi například ve zprávách hrozili ublížením na zdraví, jeden (davoušek) se mnou chtěl mít dokonce sedm dětí apod.

SENIOR
25. 10. 2006
Dát tip
beeswax: přečti si svou urážlivou kritiku o pár kritik nahoře, ty špetko mezilidské úcty. Pak se můžeš jít i zamyslet, určitě to bude prospěšnější než psát mi sem pod dílo další bláboly.

SENIOR
25. 10. 2006
Dát tip
beeswax: myslím, že jí to ani nemusí moc vadit, stejně tě nikdo nečte.

SENIOR
25. 10. 2006
Dát tip
sidonia: zkus si jakoby srovnat toto mé nejnovější dílo s voloďivými začátky a zjistíš, že tvá kritika je jen plivanec do míst, která ani nehodlám uklízet.

SENIOR
25. 10. 2006
Dát tip
beeswax: na tvou první otázku odpovídám ano, na druhou zhruba toto: o něčem takovém jako je metafora jsi asi v životě neslyšel/a, že mám pravdu?

solomon
25. 10. 2006
Dát tip
pfffff

Zuzulinka
25. 10. 2006
Dát tip
no jo, hlavně když tomu rozumíš Ty, není nad vlatní spokojenost

sidonia
25. 10. 2006
Dát tip
uroven tva klesla

martinez
25. 10. 2006
Dát tip
no paráda, a seš náš... další míň významný autor... ale ty angažovaný jsou mnohem zábavnější...

SENIOR
25. 10. 2006
Dát tip
Ale zuzulinko. Ty tomu předce vůbec nerozumíš, tak proč to jakoby předctíráš. To co tobě přijde pro tvou jendoduchost jakoby komické, je přitom hluboké a plnno slávy.

Zuzulinka
25. 10. 2006
Dát tip
na to jak tady ostaní kritizješš ses moc nevyšvih, navíc s tou pravopisnou chybou...tohle je komický pokus o umění

Diana
25. 10. 2006
Dát tip
A co takhle "vydělat"? Nemůže každý psát, to máš pravdu, ale každý se může naučit základy pravopisu).

Thérése
25. 10. 2006
Dát tip
skvěle, už dlouho jsem se s poezíí takhle nepolaskala :) a je to i vtipné, tip

je od tebe velmi milé a neméně kolegiální, že se snažíš té úrovni přizpůsobit

dadíková
25. 10. 2006
Dát tip
všichni jsme se zhoršili

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru