Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRonika
Výběr: rebecca13, Print
29. 10. 2006
32
38
6343
Autor
dapler
Ronika
jaká bys asi byla
nechat Ti do vlasů
mědivlákna vést ?
jaká bys asi byla
nechat Ti z břízy
šaty plést ?
Trafovláska bílá
.
jaká bys asi byla
nechat Ti do vlasů
mědivlákna vést ?
jaká bys asi byla
nechat Ti z břízy
šaty plést ?
Trafovláska bílá
.
38 názorů
jejdavilda
11. 04. 2009
Tady je teda boj v kritikách. Mě si dílko líbí a nejem proto že jsem Veronika
jakých slov uprostřed ? :-) jsem knihkupec - musím číst pořád a dělám to rád .. :-)
jt:
no samozřejmě,že to je hravý a ne hlubokomyslný..proto je to miniatura.:)
Pokud si vybíráš cokoli podle pár slov někde uprostřed,tak to si v životě moc nepočteš.
znamená to, že kdybych v krámě otevřel sbírku a přečet si tohle, nekoupim si jí - nic víc. nemusí to někoho zajímat - samozřejmě.
jako námět mi to přijde spíš hravý, než nějak hlubokomyslný - sám uznej. jj - kategorie sedí.
nemám problém ( .. )
hele - napíšu Ti na tu zprávu, cos mi psal - tady myslím, že už jsou naše pušky vystřílený .. :-)
jt
TAk naposled..
moje první reakce byla a to stále platí,že jsem se pozastavil nad tím,jak člověk se statutem radaktora píše kritiku.ŠLo mi o formu a o to,že místo aspoň trochu konstruktivní kritiky napíše:"mno nic pro mě".Co je komu do toho,že to není nic pro tebe?JAký má smysl to sem psát??? Koho to zajímá??? Co si z toho mám vzít pro sebe já,nebo ti,kdo to čtou?Že sis přečet něco,co není pro tebe?? Víš,co znamená slovo kritika,pane redaktore??
Chápu,že nemusíš rozumět tomu,co v básni je,nebo to považovat za hru se slovy(a měl jsi to napsat hned,nemuseli jsme dlouhosáhle debatovat)..i když podle mě je obsah dosti zřejmý a vcelku jasný,když je to pro ženu,která má vlasy v barvě mědi a velmi bílou pleť...pointa: vychází z ní přezdívka:Trafovláska bílá...jak snadné a všimni si,že je to miniatura,což právě obsahu odpovídá.
Vím velmi dobře jak to tady funguje,neměj obavy.
SPíláš mi za to,že nesnesu negace a sám je pod svými básněmi implicitně zakazuješ.To je dost podivné a svědčí to o tom,že ten problém je na tvé straně.
tak jsem to celý přečet znova. mezery mi přijdou víc na Tvý straně - hlavně to, že "o co Ti šlo", jsi napsal až dost pozdě + zbytečně ostrou formou ( 20.09.2007 21:16:53 ) - do tý doby nebyl z Tvý strany než jeden otazník a to spíš řečnickýho charakteru, než že by ses na něco ptal. pak už jsi jen vyváděl, rozdával osobní tolčoky ( nevzals na vědomí mojí odpověď ohledně indispozic, příp. nevíš, jak to funguje ( tím Tě nechci nijak snižovat - jen mi Tvoje reakce přišla mimo ) ) a tak. nemám problém
btw - abychom se vrátili k dílku a já odpověděl na Tvojí "otázku" - tohle dílko neni než hraní si se slovama - jestli je tohle poezie, pak je to akorát něco pro krácení chvil spokojenejch pánů a paní - a to neni podle mýho gusta ..
( a neš zase odepíšeš, doufám, že si taky přečteš všechny ty reakce tady, ať to nepokračuje v podobně nepřátelskym duchu jako do teď .. )
jt
Totéž platí pro tebe a přečti si hlavně ten začátek,který jsi nepochopil a na mou připomínku stále neodpověděl...to,že se bojíš názorů ostatních se tím ovšem nemění...to je celkem jasné...to neokecáš:)..ale uznávám,že to s tím tady nemá nic společného..to je tvoje věc a tvůj osobní problém.
Tvoje reakce je legrační - zkus si tu moji přečíst ještě jednou a napsat něco rozumnějšího. do indispozic to dávám, abych měl od každýho osobní názor - o nic víc nejde. přijde mi, že se z toho stalo zbytečný šťouchání spíš osobního charakteru, což mi neni sympatický, když Tě vůbec neznám - přečti si prosím ještě jednou všechno, co jsme si tady napsali a pak písni .. *
jt:
o čem to tady pořád žvaníš..jsi normální??
To,co jsem napsal snad musí pochopit i úplnej blbec a jestli jsi ještě blbější,tak se raději snad k ničemu nevyjadřuj..čti si věci který jsou pro tebe a když tě něco neosloví,nebo se ti nelíbí tak aspoň napiš PROČ A JAK !! ...o to mi šlo.Chápeš to už konečně????
Já nemám problém s negativní kritikou,jen bych od redaktora čekal poněkud konkrétnější formulaci.
Díval jsem se na tvou tvorbu a nepíšeš vůbec špatně..o to víc mě udivuje,že máš vše jako indospozici,takže pravděpodobně nesneseš kritiku ty sám.:)Porovnej si to v hlavě.
hej - teď už začínáš slovíčkařit - vždyť neoslovilo a moc nic pro mě je naprosto srovnatelný vyjádření - nechápu potom, proč Ti jedno vadí a druhý respektuješ .. :-)
zároveň mi přijde zvláštní, že Ti moc nic pro mě vadí/se skrze to tolik rozčiluješ a třeba Teda, líbí:o)*/hezké,tip/Výborná. T/:-) člověče, dobrý no Ti nevadí ani kousek, i když (kritický)názor, ke kterýmu mě vybádáš nemá očividně ni jedna z těch reakcí .. :-)
nebo je to tak, že od redaktorů Ti taková reakce vadí a od neredaktorů ne ? nebo že kdybych já napsal, že je super !! TIP + V, že by ses nad tim taky nepozastavil ? myslim, že by sis to měl trochu porovnat v hlavě, chlape .. :-)
jt:
vůbec jsi nepochopil o co mi jde.
Kdybys napsal,že tomu nerozumíš,že nechápeš,nebo že tě to neoslovilo,bylo by to v pořádku.Já se nikomu nepodsouvám a snesu kritiku jakoukoli.V tvém případě to nebylo ani jedno...to jsem měl na mysli.Prostě u redaktora bych čekal trochu víc,než to tvé:"mno nevim - moc nic pro mě".Pokud to není pro tebe tak to sem psát nemusíš...to je u kritiky jaksi irelevantní pojem,nemyslíš?Když to není pro tebe,tak to nečti a pokud máš nějaký (kritický)názor,tak ho vyslov.
každýmu podle jeho gusta. pokud Tě nezajímá, že Tvoje věci někoho nezaujmou, přijde mi to od Tebe hloupý. na druhou stranu - podle Tvýho věku a tak si nemyslím, že bys byl nějaký úspěchuchtivý autor, který na sobě chce makat (..), ale pán, co sem dává svý texty pro svý čtenáře, který mu napíšou líbí * nebo hezký:-) a jseš spokojenej - mně osobně jedině potěší, když mi někdo písně, že ho mý dílko nezaujalo - je potřeba vědět + hlavně slyšet, že to tak je/může bejt - ale - viz moje první věta v tomhle. co se úrovně kritik tady týče, myslím, že to nestojí za pozastavení - lidi tady jsou schopný napsat, když viděj začátečnický dílko - upozornit na špatný rýmy ( někdo bere za špatnej jakejkoliv, jak se jde občas dočíst v kritikách ) ale - to je tak všechno - dál už je to osobní pohled na ty texty - každýmu to přijde jinak a autor sám si vybere, čí názor pro něj něco znamená a čí ne-e. redaktoři jsou ti, kdo toho už přečetli na p tolik, že dovedou vyzdvihnout dílko lepší než ty ostatní, znají spoustu lidí osobně a věděj kdo pro co píše, znaj vydávaný lidi + jejich tvorbu a tak. hm ?
jt:
nechtěl jsem slyšet nic a je mi jedno,co se ti líbí nebo ne.
Osobně se u básní,které mě nezaujmou nevyjadřuji,protože nemá význam psát autorovi,že: "tohle není nic pro mne",jelikož je mu to šumafuk,co je pro tebe nebo ne.
Jen jsem se pozastavil nad úrovní kritik "redaktorů",která je opravdu otřesná...čehož jsi ty v tomto případě živým důkazem.:)
co an to chceš slyšet ? hraješ si - hraj si dál - někomu se to líbí, mi moc ne, protože mi to nic nedává. stačí takhle ? neděkuj, když se mi šklebíš a řekni radši rovnou, že chceš slyšet víc .. :-)