Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCelou noc mne budí výčitky psů
Výběr: Print
05. 11. 2006
13
6
2940
Autor
Pacer
Od okna
stejně daleko
ke hřbitovu
a do útulku pro psy
od hrobů sem tam muzika
nebo zvony
ale po celou noc
poklid cítíš
to od útulku
štěkot, věčné vytí
asi příjemnější
mrtvý být
než opuštěný
6 názorů
Marcela.K.
24. 02. 2010
ani jsem tě nechtěla nutit... ale dalo by se polemizovat a někteří by určitě jo...
(já ne bo včil jdu do práce... hezký den! ;o)
Jojo, spoléhat na berličku víry a rozvíjet velká témata - to není má parketa:)
se závěrem nezbývá než souhlasit... i když věřící by ten závěr rozebrali a doplnili... *
R: :))
Kvítí: bez pokašlávání - starší sklerotičtí pánové některé věci potřebují vícekrát denně :))
kouzelná_květinka
08. 11. 2006
Mláďata..pěkně řečeno...
no jo no...asi je to náš úděl..:-)
a třeba z něj jednoho dne vyrosteme..:-)
Mláďata furt s něčím nesouhlasí :) jiný už to nebude :)Ale nebudu tě zlobit:)
dík, skrblíku:)) dnes už je to lepčí:) - ovšem to bysi zase záviděla - tak raději ne :)
kouzelná_květinka
07. 11. 2006kouzelná_květinka
06. 11. 2006
Ještě dnes v duchu hladím našeho Mikiho a vstupuje mi do snů...
Opuštění je nezvládnutelné... Samota hřeje:-)
*!
Ale to jsou mi milé dívčí návštěvy v podzemí. A že mi to teda udělalo radost! Káťo - a tebe se ten text ale ani trochu nemůže týkat - jasný? :)
člověk_který_není
05. 11. 2006
Anin: neberu nikomu jeho názory - možná jsi ještě starší a zkušenější v tomhle, než já - pak ti ovšem závidím :)
Dadí jasně, my co jsme byli hodní..a tak :)
Papí - aby ses po něm nesvýjel!!
Zuzul: ale houby, žádný mrtvý nevyje - to spíš kolikrát vyje svědomí pozůstalých - ale to prakticky nikdy sídliště nebudí :)