Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehlava - nehlava...
08. 11. 2006
30
50
4679
Autor
martinez
...mám tě plnou hlavu
a hlavně pohlaví
hlava - nehlava v tom plavu...
(snad tě aspoň pobavím)
50 názorů
tys tak hladce převzala moju teorii jako by to fakt byla pravda... :oD
já se jen ptala... a kouhoutí zápasy nejsou nic - sumčí sou včil in... :o)
Najmladšia
12. 12. 2007
ty si jožo! on je jožo, Najmladšia!!! teda, ten co jožo není... nebo co?! :o)
esi já už nejsu sfičená preventívně
a vidíš - kytkou ne - ale květináč nepopřel!
hehe...tak zachvilu tu budu stavky padat..si pripadam ako na kohutich zapasoch..sutaziaci..tak ale ja zase mojich fandov urcite nesklamem..akoze sa volam KVQ-16Z! (ci ako to bolo..?)..kytkou udierat sa nebude, sumca opijem do nemoty, a ako odskodne ze ste mi neverili sa sficime aj my ked sa teda vyburite s tymi tortami..howgh:)
nepřešvihly, neboj nic - si myslím že alička bude ráda že sme to tu zahřívaly a udržovaly při životě
vyrobím ale ne diadém ale korunku, snad to bude aličce stačit :o)
Najmladšia
11. 12. 2007
no možná by ti diadém půjčila eliška, má dva - a nebo umím vyrobit princeznovskou korunku z roličky od toaleťáku... měly sme i boa ale nám vypelichalo... já mám ale problémy s lodičkama bo potřebuju lodě...
Najmladšia
11. 12. 2007
no kytkou asi ne, ale možná by nás majzla květináčem
přijeď a uděláme cukrárnový flám - zpijem se čokoládou do němoty a pak spustíme šlehačkovou bitvu - aha, jak tu ke konci :o)
Najmladšia
11. 12. 2007
alici už sem myslím poslala avízo já, takže sme dcery smrti... možná sestry nebo sestřenice... každopádně až alička zdrtí sumca asi se pustí do nás :oD
Najmladšia
11. 12. 2007Najmladšia
11. 12. 2007Najmladšia
11. 12. 2007Najmladšia
11. 12. 2007
to je divný, u nás je to čáp... a nevím jak je to s československýma dětma - esi jich na hranicích předá bocian čápovi anebo opačně? a už si vyspaná? kdes nechala aličku? a sumca?
Najmladšia
11. 12. 2007
tož už abyste dojeli... nesežerem sumca teda a zapřáhněte ho do loďky :o) dyž už moskvič moskvičovič je nebožtík...
Najmladšia
10. 12. 2007Najmladšia
10. 12. 2007
strapec, zas jsem zabloudila k tvý bezhlavý hlavě... tak ti posílám avi :o)
ó díky, velmistře!!! nebalím neb mám sbalíno... na víno pozvat se dám leč balič odejde domů sám... ni klíč ni paklíč... nikomu se neoddám...
no, zas mailuju, no :o))
ale jinak su vcelku normální... bosorka :o)
jj, ty zapšklej formalistickej intouši... ale já su svobodomyslná jen ve vztahu... bez něj ne...
Ještě si pamatuji co je touha krutá nenaplněním...jak vidím, pro někoho je taková míra otevřenosti neakceptovatelná a svádí k ironizování... absence vlídného pochopení.
ty máš furt hlášky jak nějakej důchodce... nekecáš náhodou na svý stránce? (myslím o věku :o)
na Labe dlabu, bydlím u Svitavy... ajóó, už už mi svítá!
..nojo, chicht .-))
jsi ... a to je fajn.... a líbí se mi, že jsi mě sem svými návštěvami vylákala... ráda se budu vracet...t
i ty filuto..já ti to říkal, že to není uplně košer nápad...(ty nákupy,pohlazení a tak....) :-)
:)) a hanele se nehambí prezentovat zde ohambí. Prostě oblíbená dívčí finta, pohlaví má pleš a slintá:))*
Krabatův sen
08. 11. 2006
moje včerejší dílko máš věnovaný... kouř se to jmenuje a je to celičký pro tebe! :o))
jaza - nevím kdo co oral... já max. oralA... ;o)
jinak všem dík za úsměvy i tipy a komentáře...
jenyk a další jmenovaní: všimli jste si vůbec že jsem vám včera věnovala básničku?!