Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena tom nezáleží
05. 04. 2001
11
0
2166
Autor
Marigold
A ze všeho nejhorší je básník, kterej vyčerpal.
Ponevadž, když vyčerpáte, tak jste na dně. Což by se v jistém smyslu dalo považovat i za výhodu, protože když jste na dně, tak vám neteče do bot, ani v tom neplavete, nemáte toho nad hlavu a taky o vás nemůžou říct, že jste podvodníci.
Nicméně jste na dně. A tak si říkáte, už aby to všechno nějak skončilo, aby už to konečně někdo spláchnul se vším všudy.
A tak ležíte (na tom dně) a chce se vám brečet, ale nejde to, protože už nemáte čím brečet.
Tak to vzdáte a už jenom ležíte a čekáte, až to skončí...dyť na tom nezáleží, ono se to tady v tom horku stejně nedá moc dlouho vydžet.
A vono nic.
Furt nic.
Co je?
(Já jsem chtěl už spláchnout!)
a najednou...
...najednou vás něco vezme a vy letíte...
a letíte...vznášíte se a pak to udělá
ŽBLUŇK!
a ste zase v akvárku. Ale už je to jiný akvárko. Je v něm slaná voda. Proč? Protože On taky neměl vodu, vůbec žádnou - ani kapku! Ale viděl vás, jak ležíte na to dně
a mohl ještě
brečet...
...
Je to moc čistý a vypadá, že vod srdce...
jenom mám někdy pocit... fakt se ti to stalo? I tobě...???
Já jsem dnes splachnout nechtěla, ale tohle dílko mě zvedlo lehounce nad hladinu, jako letající rybičku, nebo to nebylo dílko.......?:-)) Ať to byl kdokoliv... ty máš jeden Tip.:-)
No dyt! ( anonymita e-konverzace je tak svudna ...)
malo ctes mezi radky :)
vitus
ps: stav se nekdy na treninku (Ne 18:30)
:)))) jo tááák....no už mi to zapálilo, i když to chvíli trvalo.
díky za pozvání, rád bych se stavil, ale mám (od minulého týdne) zjištěnou přechozenou mononuklózu, takže nesmim jíst (nic, co má jakoukoliv chuť) a taky NESMIM SPORTOVAT :((( do ..... a do....... a ještě do.......
C. U.
jamilujemtakétoperfektnéveci! ešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešte
ešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešte
ešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešte!
keby sa dalo dal by som tip, a pretože sa dá.........
Chjo.. já to asi nechápu.. asi sem měl v životě míň chlastat.. no ale třeba se mi eště rosvítí.. ;-)
Jinak zdravim, už sme se dloooooouho neviděli.. no třeba zase někdy... :-))
SlečnaMezková
05. 04. 2001
.....mě jenom nenapadá co bych ti k tomu moudrýho mohla napsat....nějak to na mě zapůsobilo ale když tak zpětně přemýšlím tak to slovy nevyjádřím.... tak jen... a vůbec proč máme furt tu potřebu kecat:o)?*