Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejak pták
16. 11. 2006
16
28
3013
Autor
Nickyx
padají z nebe
růže s nabodnutým šílenstvím
přivoň si.
těkavá vůně
s těžkostí heliových okovů
provzdušňuje krev.
hurá do oblak!
28 názorů
jako Norsko bych se spokojila i s prvníma třema... když mini, tak mini :o)
*
samantarosi
01. 12. 2006samantarosi
01. 12. 2006samantarosi
01. 12. 2006Čokoládová
22. 11. 2006člověk_který_není
18. 11. 2006
romále: mí tů lejta :) díky :)
Baziliška: to ne, vůbec, přišlo to docela náhle :) ale asi už styl mám no ;) děkuju :)
Norsko 1: to věřím, kuji :)
dadíková: ď :)
Print: ano...ale chce to rovnováhu :) děkuji :)
Jakubisko: heh to už jsem chvilku neslyšel, díky :)
teda, trochu mě rozemála;-)))
vypadá skoro jako parodie na tvůj styl...z toho je vidět, že už nějaký vyhraněný, osobitý styl máš...
je dobrá, ale už trochu předvídatelná, jako bys ji sestavil z fragmentů jiných svých věcí...už končím s kritikou, T:-)
někdy sám sobě nerozumím...tou závorkou jsem vysvětloval pouze a jen to že tiše souhlasím...:)
NEMÁM TĚ ZA NARCISE. Abys neměl chybný pocit - někdy ti zase nerozumím (ale to nemusí být tvoje chyba).
Oldjerry: nechválil bych dne před večerem, ale v podstatě tiše souhlasím (nechci vypadat jako nacis když jím nejsem)...děkuji! :)
To je zase zajímavý obraz. Teď už jsem si jistý - máš styl, svůj a dobrý. Má to švih i myšlenku.