tolik let jsem odolával, ale musím to udělat a klikám zde francouzskou holí na tip
zbora: tak výběruj, teď už můžeš ;)
já nevim, v praze se moc nejezdí na koulích říh bych, ale jinak (brmel) sem to foto našel na nějakejch slovenskejch stránkách, tak možná už máte (nebo mají) bicykl-kulturu na vyšší úrovni
řetěz jo? kde jako žiješ? na řetězy se už dneska nehraje, tam je jenom nějakej pohon v tý ocelový trubičce:)
takový kolo když ukradneš nepomůže přestříkat stříbřenkou :) tipaglu
s v i nh e....volam, SVINE!!!!TEN CESKEY COVEK SE ANY PROJECTITIT NERMIUZE!!!!
samošky už neexistujou, všechny jednoty pozavírali a místo nich jsou tam bulharské butiky..mi urvali šlapky, nějaký šrouby a nevim co ště..mám ho teda furt v kolárně ale už to nevypadá
ploc????Udelej na sídlisku pazíz, jezdi v nocny kosyly, udelej si cernej ZUP A JED DPO SAMOSKY, NE????))
ale jó já už na tom taky nejezdim, bmx mi v paneláku vykradli a stejně to bylo jenom dětský kolo, už by to vypadalo nějak divně ne?
Ukrajoš....super....a líbí se mi, jak čřachtá, neke.........ale ináš já rači pěšky, já kola nemám rád,m voni ty cyklisti furt funěj, prděj a nosej leghíny.
na ukrajině jsem párkrát vyjel do přírodní, nechápu co natom všichni hledali za chyby - prý se naní nedá jezdit, drhne atadál...ale nejrači sem měl své BMX - cyklouš jesli pamatuješ tu módu cykloušů (pravda, někdo měl jen českou nápodobeninu SOBI 200 - třeba Plamen_Paciorek)
to je moc moderna, ja mam ukrajinau, ale nesmim stangle, chapes...
možná bys raději preferoval pretekárský bycikel Cyclop, co?
ja mama taky kolo, ale neumim po bouracce zatocit doptrava, neco v uchu, tak kdyz nekam jedeme, musim delat, jako ze mi spad retez a dat si kolo jak maly dýte((((
ze to neno o ty pani, ale kolecko!!!
ale no tak odpovídám na tvou mylnou kritiku, honzýku, není vella jako vello :) a cože ti bylo hned jasný, smím-li se?
...mně to bylo hned jasný..........co voprozujes, kuku???)))))))
jeyda...abysme si rozuměli, honzýk---to není o nějaké velle z písmáku (ani nevim kto to...ta lirikova stará fifina?)
to je vo bezúdržbovém motocÿklu Vello...respektive jenom věnování v prologu...
Neotřelá, skvělé momenty, přes svou hravost velmi sugestivní - vynikající. Výběroval bych.
fyby nebylo vo \vele, tleskám, ale slim, žýe už toho(jí) bylo fakty dost, a konečně KAŽDEJ PÍSMÁK MÁ TAKOVOU VELLU, JAKOU SI ZASLOUŽÍ, JO, TO HNED NAPÍČU!!!!-))))
Takový rozšafný způsob písně se mi líbí.
"kdy dívka bez očí
hladila morče zevnitř"
to je teda...nářez!
podle mého gusta!
**********************