Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMicrowave actualization
Výběr: Print
01. 12. 2006
13
23
2183
Autor
Pacer
ohřeju tvou fotku v mikrovlnce
snad jí to neuškodí
lehce se stočila do klubíčka
a hezky teple to hladí
tak jako tušit musí párek
že si ho ohřeju a sním
tak ohřívám
v mikrovlnce fotku
a sním
23 názorů
Opravdu zajímavý nápad - použít mikrovlnku jako inspirující předmět pro báseň - ať žije technický pokrok...
kouzelná_květinka
03. 12. 2006
promptní omluva a náprava se bere jako velmi polehčující okolnost:) Jsem si myslel, že jsi zpychla, Becky - což by mne ovšem mrzelo:))
Rebecca13: sorry paní redaktorko. že aviza nechodí není moje vina - bylo odesláno. To co jsi naprstíkovala - ":o) ***t " jsem považoval za úmysl dát tip. Holt jsem se mýlil. Prominou, veličenstvo!
Jako že bys ji chtěl sníst? Mně to přijde jako - dneska jsem ještě nic nenapsal, tak třeba něco o mikrovlnce.
kalamajka_mig_mig_mig
01. 12. 2006
:-))já mám fotky na lednici*
apropo.. jak to bylo s tou vířivkou? :-)
Zuzul: ano, svět si neváží mých genielních nápadů:)
Muamarek: nevím, co ti poetiku maří - je známo, že můzy špatně vaří. Tak jaký div, že aspoň párkem chci být živ:)
Becky: vymazat mne ve výřivce, to jo, dát inzerovaný tip , to ne. tak to by nešlo!!
Noe: dík:)
V jak malé to asi vlnce
tu fotku něčí ohříváš?
O lnu sníš? Či o bavlnce?
A jak se k ní pak dobýváš?
Ten mrzký párek, co si dáš,
kazí trochu poetiku,
hořčici na něj nakydáš,
dá se pozřít, když máš kliku
:-)) Jako celek to působí * Muamarek