Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoce skonaly
03. 12. 2006
10
24
3296
Autor
Godfrey
Když slyším vánoční koledu,
slzy do očí se mi derou,
stesku si dopřeji vrchovatou měrou,
světélka, vločky, všechny ty ozdoby
k čemu jsou bez milé osoby?
Vánoce skonaly a už se nevrátí,
už nikdy nebudou...
24 názorů
seifertbezpera
28. 11. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
27. 09. 2008
Nápad je moc hezkej. Koncepce - Vánoce bez babičky jsou mrtvé Vánoce, je dobrej nápad - ztotožnit babičku s atmosférou Vánoc, klobouk dolů před tvým nápadem. Ale škoda toho provedení. Osůbka mi v takovéhle básničce zní,jak pěst na oko, zdá se že spíš hledáš slovo vhodné do rýmu než slovo, které má vytoužený význam.Možná by byla vhodnější nerýmovaná básnička. Nehledě na to, že ozdůbka oůbka zní spíš jako infantilní poezie, ale Ty jsi měl asi vážnější záměr.
Já ti rozumím, jsem už babička a o vánocích zapaluji svíčky příbuzným, kteří už nemohou usednout se mnou ke stolu, vánoce zase budou hezké... */
Hejbátkové_Tentononc
12. 03. 2007
... promiň, ale je to "slaboulinké", snaž se víc, doba "žvástů" pominula, přichází nová...
moc dobře vím, co se v tom nachází, ptž mi v čase předvánočním taky odešla babička. bez dlouhých keců, který by stejně nebyly vhodné - dávám tip * (nejen kvůli vyhrklé slze)
Ondřej_Petřík
25. 12. 2006člověk_který_není
17. 12. 2006Queen_Of_The_Damned
06. 12. 2006
Vánoce naopak budou příležitostí, kdy babička bude nejvíce přítomna. A to krásné už ti nikdo nevezme a ani se neztratí. Věř mi.
Z tohoto jsem smíšenej.Bábičku taky rád, ale že bych kadil z koled...nerozumim.