Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpoledne
05. 12. 2006
4
14
2156
Autor
Bariera
blesková hra
a má rozbitá kolena
hřmění a siréna
bolest jezdí tělem nahoru a dolů
kdy budeme spolu?
kapka krve jezdí ve vláčku
na malinkém obláčku
které slovo zní víc železně než vina?
nevinná vina plná kyselého vína
zavírám oči
před mým poraněním
a kámen, kterým jsem se bila do kolen
házím zpátky k hrázi
voda hučí a blýská se
tiše rezivím
14 názorů
tahle je skvela a krasne plyne...a vubec ty obraty a vyjadreni...skvele!!!*
Já to spíš asi myslela tak, že na sebe nechám působit všechno okolo a budu se k tomu vyjadřovat v naprostém tichu, tedy vůbec.. Ale vlastně je jasnější tenhle výklad... Já ani moc nevím, ten konec jsem tam připsala později, vlastně náhodně, jsem totiž zrzavá, tak jsem si možná hrála i s tím, nepsala jsem to významově, líbíl se mi jen ten pocit a obraz, co je v tomhle slovním spojení. Vlastně to analyzuji až kvůli Tobě a za to moc moc moc děkuju!!!
Zní rezignovaně? Toho jsme se vlastně bála, nechtěla jsem si to tak úplně připustit, ale asi fakt zní.. Děkuju, na rýmy si dám pozor, já si občas tak hloupě zarýmuju pro nic za nic.. Děkuji moc..
Ovlivnil :) To víš.. Tak utíkej spinkat! A kolem 10 se ozvu! Těším se na Tebe, básnířko!
poslednísklenička
06. 12. 2006
Tak to mám radost! Jsem se bála.. :) A mně třeba přijde, že zrovna tahle básnička je mu podobná nejmíň..