aha - já myslela žes četl toho co se objevil předevčírem nebo kdy a od něj se přes sbírku dostal sem
s tím čtením to vypadá vážně děsně úchylně :oD
Ne,ne,ne - raději čtu od prvních k nejnovějším. Dokonce i knížky čtu od začátku - taková moje úchylka :-)))
tys četl toho nejnovějšího že ses vrhl na další? :o)
díky teda
nejsem na dlouhé komentáře - líbí a moc :-) *T/O
tak to je hezký, to mě těší že sem ti uvízla se svým andělem :o)
já si říkala kdo to sem včil zabloudil... :o)
ta je děsně stará, tak dík teda - a fajn Silvestr a vůbec celej příští rok... nejmíň :o)
no... chtěla nebo nechtěla - bylo to tak a basta :o)
aha, chápu, autorka to chtěla takto :)
jenže tam konec nebyl... chyběl by kus - já si to dobře pamatuju... ;o)
díky
ten závěr nějak nechápu, jinak to na mě působivě velmi příjemně.. nechala jsem si v sobě vyplynout ty představy.. asi bych to ukončila u "a měl labutí křídla" *
objevila, objevila ... :)
ještě si z ní jdu přečíst něco dalšího ... :)
koukám žes tu křídlatou sbírku asi objevila :o)
díky
Tak tady jen tiše mlčky přikyvuje ... oprvdu velmi zaujalo ...
je hezký že dyž mi někdo "vynadá" že to je často vlastně pochvala :o)
nevadí, jasně že ne - a díky za čtení :o)
nechceme násilí ;o) neboj, žádné nahnání nebylo,jenom jsem se trochu koukala na tvou tvorbu,protože tady na písmáku je zárukou kvality ... no a takhle to dopadlo ...
P.S. já vím, že ti to nevadí ;o)
až včil koukám co mi to tu přibylo za nespokojený čtenáře :o)
snad vás sem nikdo nenahnal násilím, to by mě mrzelo... vám nelíbí a neoslovuje a mně to nevadí, páč je to koneckonců můj private angel a ne váš :o)
a jedno avi, myslím že sme psali o tom samým jen já to mám nějak delší :o)
mno, nebudu se hodit mezi ostatní, ale mně se moc nelíbí ani mě neoslovuju ... sorry :o/
tak to tě budu platonicky milovat :o)
martinez: :o) jj, jsem takovej Indijana Džouns ;-)
nejseš ty archeolog? takovou vykopávku sis našel :o)
díky
představy?! to sou andělé kolem mne... :o)
Zajímavý představy máš o andělech, ale, kdo ví.......- T
no jo, aj mne sestří :o)
díky
ten závěr mne teda překvapil:o)*TIP*
mám eště nějaký - a aspoň jednoho co by tě možná pobavil /"ten můj" se to menuje někdy loni v listopadu/
taky si užij víkend, ahoj :o)
potrebujem ich...anjelov
siel som okolo..tak som sa zacital a bolo to super..jeden z mala dobrych pocitov v poslednej dobe..
ahooj..
bav sa cez weekend:)
kde ses mi tu vzal?! a anjelov ja rada... mám jich tu pár - ale nenapadlo mě že zrovna ty seš přes anděly :o)
díky
hmmm... asi taky vím, o čem mluvíš.... tip*
díky za avi Milly... ;)
ty´s mi tu zabloudil! :oD
díky...
jojo, už zase labutí křídla..... :-)
co k tomu mám říct? hezky napsaný..... a že znám.... :-))
takoví pohodáři jsou to nejnebezpečnější :o)
-t-
a avi :-)))
You´re welcome, my friend :o)
Excellent, really excellent!
Thank You! Sm.*
au, tvrdé vyjadrenie...Tvrdá skutočnosť...
Čerti, ale súhlasíš, aby som to hodila aj do ANDĚLOV, i keď do kategórie Padlých andělov, že?:DDD
No, tak hádžem;)
smíšku, anděl
Jo ty o Andělích můžu, skvělé, diky.
Jo ty o Andělích můžu, skvělé, diky.
já neříkala nic o pravdě... já citovala svýho anděla... je tu víckrát... a je dost divnej, ten můj... možná na něj někde narazíš eště... aj pod skleněným vrchem třeba se mihnul... :o)
aj o bohu tu eště možeš číst... třeba se mnou pak souhlasit budeš... a dík za návštěvu... :o)
CO konkrétně není pravda?
Já někdy chodím víckrát-)*
Tak tohle mě nečím naprosto úplně dostalo. Nevím moc jak bych to vyjádřila, prostě *
Proto se necpu do nebe :o))) T
já myslela že už jsi tu byl... díky :o)
Našemu archandělovi Michaelovi z kostela odnaproti opravují křídla...
Já jen tak, že jsem si vzpomněl. Že mi chybí.
Máš to tu moc hezký*!
Prve sem si řikala,že chci taky takovýho anděla...ale na konci mě trochu odradil...existuje vůbec někdo kdo dokáže chápat druhé??....je to pěkný,nějak se mě to něčím dotýká...snad tím nepochopením a upadlými anděly???nevím...
Zbora: dík - on se mi furt cpe do života, tož ho občas použiju... :o)
Obyčejně...bez příkras...přesvědčivě...solidně použitý motiv anděla.
na jakou besídku??? nevím, netuším, myslím to upřimně
ale jak se na tebe těším, patriarcho! jdeš na besídku, doufám...? já se tam snad konečně dostanu...
:o)
já mám holt smůlu na samý prapodivný individua a podezřelý existence...checht, a tos ještě nepotkala mne :-)))))
já mám holt smůlu na samý prapodivný individua a podezřelý existence...
dík :o)
no jo, ale když anděl má podivný sexuální původ, je muž s ženskou duší...tváří í láskou.. Proto nepochopil..T*
Šmankote Oldíku, taková myšlenka ohledně tebe se mi ani hlavou nemihla nikdá...
a já byla tak ráda, že jsem to na písmáku (na písmáku!!!) dokázala udržet v týhle podobě...
no, skoro hrdá jsem byla...
(vtip, chápu tě, nejseš první komu tyhle mý úpravy nesedí... ;o)
No právě proto.S nimi vezdejší nesnášenlivé básníky zlobiti.
Ježíšmarjá já nejsem ještě úplně senilní, to já vím, co to je, ale nebylo třeba to házet až na druhou stranu, stačilo odlišit sklonem písma, velikostí písma, ale udržet to pohromadě. To je jen o technice psaní, obsah je - už jsem napsal FF, víš, Martíku ?
Jezu: oni si mě nebo se mi? tak nějak chovaj sami - vůbec mám prapodivný anděly... no šak co zrovna tobě bych vysvětlovala... ;o)
vpravo jsou Oldíku jen dovysvětlivky rádoby, či myšlenkový zákmity... šlo by to i bez nich...
díky
:o)
Je to FF - paráda, ale blbě se to čte - to rozházení po celé straně tomu moc neprospělo. Musí se koukat, kam co patří a uniká smysl textu.
no teda...syrovost v ryzí podobě...šokující a neotřelé, tleskám!
Úhel pohledu, jo ...*
P.S.
Nezaložíme klub chovatelů andělů ?
Protože jsem hodnej jako anděl, tak ti dám tipa. :)
ano, oni to nechápou...není to nijak zvláštní dílo, ale něčím mě oslovuje, velmi*