Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehořce
08. 12. 2006
18
42
5653
Autor
Ó
bolest troufalá
stojí drze
slza na srdci
pláče hořce...
kořist ubíjí
svého lovce
sama po smrti
chutná hořce...
láska uvadá
této noci
čeká na nebe
modré
barvy hořce...
42 názorů
Manuamanua
12. 12. 2009chci_slyšet_tvoje_ticho
09. 05. 2008chci_slyšet_tvoje_ticho
05. 03. 2008
...heleme ji...filozof...opravuji...která přežila, snad jako první...všechny moje verše....musí byt opravdu velmi krásná a chytrá...co s tím teď budeme dělat?...
Usmáty_autor
21. 01. 2008
...obdivuji se Ti...kdo přežil, snad jako první, všechny moje verše...musí být...velmi krásný...
Usmáty_autor
21. 01. 2008
...děkuji...rád navštěvuji ty stránky....kde stojí vedle sebe....rovnoceně....krásné básně a fotografie...
je to pěkné a docela jiné .... Vidím, jak se tu ztrácím v nepřehledných zástupech ctitelů tvé poezie.Děkuji za návštěvy v mém skromném příbytku a vlídná slova.
V těch prvních dvou verších bych upřednostňoval poněkud subtilnější výrazy, to "vtíravá" a "drze" působí poněkud okatě. Ta třetí sloka je ovšem vynikající!
...spím smutně...skoro se nepamatuju... kdy jsem naposled "vyskočil odpočinutý z postele...pokud v noci nespím, čekám na nebe...ať už je modré ...nebo žlutorudé...
...to beru...jde o to, že mívám hořké noci...a čekávám na den...ale někdy to snad předělám...
...děkuji ti bělásku..a promiň, že jsem o tobě napsal tak smutnou básničku...
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 12. 2006
Použití velkych písmen nemá na velikost díla jakoby vliv. Spíš dokonce nehodnoceno.