Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejedna letní
11. 12. 2006
3
9
1063
Autor
Frenki
ruka v ruce
ruka v kapse
trochu piva na zahrádce
trocha trávy za košilí
a kalhoty ve křoví
pivo k pivu
pivo v břichu
v duši zas trochu víc hříchů
více trávy za košilí
a cigáro před spaním
vrána k vráně....
....dobrá slina
nalijem čistého vína
spálíme pár kalorií
a půjdeme domů spát
duše k duši....
černá jak noc
nikdo nechce nikam tak moc
jako chce pes ke své misce
a kdo hledá, ten najde
9 názorů
ja vim, vim, chapu snad trocha myslenku, ale jako jazykove mi to proste rozhazuje, mno ... asi sem difna :-)
hm, s tou poslední slokou jsem vážně nevěděl co dělat, ale ona tam beztak patří :-)
kdyby tam nebyla, přišlo by to o význam..
mi se to moc moc lubi, asi boly zaujimave prazdniny ;-)
akor mi zklamala ta uplne posledni sloka, uplne mi to cele rozhodila a vlastne i pokazila tu predchozi naladu celou .... dyby to bolo trochu inac, tak je tip jasny, zatim vaham :-)
...jen nevim, proc si, pardon, svinite ty hezky veci tema zbytecnejma prologama, nechapu..)
...mne libilo by se moc, kdyby koncilo" a pudeme domu spat", to by byla bomba, ale i tak super, ..*
tydle na prvni pohled minimalisticky veci, kdyz sou prozity, sou jako kdyz babicka delala svickovou, a tu zeleninu, rika se tomu, myslim, propasirovala, a dala do vomacky jen to, co "vylezlo" z cedniku, mne chutnaly nejvic ty zbytky...a ty tady sou....
nekdy ti napisu, jak nam spadlo to kure z parapetu...))