Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáme dva dny
10. 04. 2001
4
0
1940
Autor
Mea
Máme dva dny
ale to stačí
na všechno (i na lásku)
Zavři oči
srdce nechej na pavlači
za rohem
Přestaň se hlídat
rozcuchej si vlasy
a já ti do nich
budu sypat pomněnky.
Navždy: já vím jak jsi to myslel, ale pár vteřin nestačí ... člověk chce vždycky víc (někdy bohudík, jindy bohužel)
Navždy: na lásku někdy nestačí ani celej život čoveče (to nemluvim z vlastní zkušenosti, zombíí si to povidaly :o)) )
Navždy_Tvůj
03. 11. 2002Navždy_Tvůj
11. 10. 2002
Je to krásný, ale dva dny na lásku je strašlivě málo, když to beru ze svého hlediska... A s těma vlasama je to krásný. Tohle mě vždycky dostane...
ja teda nevim kdys to psal...ale...je to...dobry :o))
proc v patek je jasny ne? mame dva dny...i kdyz jsou vlastne tri...:o))
dneska jsem uz bohuzel neco cet a tak tipovat nebudu, je to dobry, chtel bych ale vic...
Dablik: jo takhle to bylo mysleny (ty dva dny) - ne tak tak sem to opravdu nemyslel, myslel sem tim neco uplne jinyho - o cem nikdo z vas nevi (bych hadal --- a taky doufal), ale to vam neprozradim (sorry - snad o to ale stejne nestojite :-))
P.S.: taky bych chtel vic :)
Jak si na to přišel? (ne že bych si pamatoval, kdy jsem to psal)
P.S.: Jo, a díky za tipa.