Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá a automat
Autor
Charmed_Iris
Nejsem gambler, jak by se mohlo z názvu zdát, za toho mě nikdo nemůže považovat. Jasně, teď si každý řekne, že je to typické popírání skutečností a toho, že MÁM PROBLÉM. Ale já nejsem žádný závislák jako třeba nějaký feťák. Vážně, nepotřebuju ŽÁDNÝ LÉČENÍ na psychiatrii. Tam ať si zavírají opravdový blázny a úchylky, ale ne mě. Jak už jsem řekl, nejsem žádný gambler a na tom trvám.
Když se setmí, tak se vydám na dlouhou procházku k mému oblíbenému automatu na kraji města. Byla to láska na první pohled. Alespoň z mé strany. On byl zpočátku trochu studený, ale přívětivě na mě mrkal očkem. Párkrát jsem ho navštívil, dal mu nějaké peníze (to neplatí jen na ženský, ale i na automaty) a už jsem ho měl. Když jsem ho objímal, ani se nezdráhal. Moc toho nenamluví, jen občas, když ho laskám, tak zacinká. I přesto ho miluju. Jen přemýšlím, jak to vysvětlím doma, až ho budu chtít představit rodičům. Jediný, čím jsem si jistý je jeho stálost. A to se počítá. Trochu žárlím na všechny, kteří se ho dotýkají, ale už jsem podal žádost na úřady o jeho přemístění do mojí ložnice.