začátek fajn, to modré bych klidně smazal :-)
Není lepší osud pro pohádku, než když naučí chvíli létat .
A pády? ...No, ty k tomu snad i patří :-)
Děkuji za milou navštěvu Sarinko.
pohádky?...ani v nich to nie je ľahké...ver mi, dalo by sa povedať, že som odborníčka :-))
Ale človek rád sníva...len tie pady a prebudenia keby menej boleli...
***-------to neni pohadka...
Děkuji za černé típnutí :-)
to černým písem je nejlepší (nemůžu si pomoct...)
* - za černé =)
Děkuji za návštěvu a típnutí Rob :-)
(:D)))jednou to muselo přijít...(:D)))
Schiz...něco tak hezkého jsem o sobě ještě nečetl :-)
vau, jako obyčejný_chlap1 mluvíš neobyčejným jazykem o podstatných věcech, takže si tě teď objevuji...(:D)))
Děkuji za navštívení a típnutí Schizandřičko. :-)
Taky chválím a tipuji, jen ty chaty nestíhám, neb den není natahovací, a i kdyby byl, stejně by se mi do něj nevešlo všechno, co bych potřebovala a chtěla...
Děkuji Espero za nakouknutí a pochválení.
Kdo by to byl řek´, že se o chatu dá napsat tak pěkná básen... :-))
Děkuji za návštěvu a típnutí satannáši.
A mimochodem víš žš tady máš dítko - Čertínka? Nezbedníka a básnitele nedostižného.
Chodím spíš na Seznam Celebrian...A děkuji za típnutí.
Jak to, že sem tě ještě na zdejším chatu neviděla ;-))
Zšaškovatění je má oblíbená disciplína. Dosahuji v něm přímo světových výsledků. Děkuji za návštěvu Čertínku přijď zase pobejt. :-)
Pro Obyčejného chlapa moc hezká slova Anetté
Jak neobyčejně se dají popsat docela obyčejné věci(((; To se mi tady na Písmákovi líbí(;*
jistěže, střižená pevnou rukou, snad byla pevna :)
Děkuji za poklonu Silence...tedy snad to poklona byla :-)
Umíš zacházet s jazykem, to každopádně :) . *
Řeka pro tuto chvíli...heršoft to je hezké Bezinko. A děkuji za tip :-)
kapičky pohádek na monitoru.... hra... touha a radost... která je zdá být řekou pro tu chvíli.... a pak si pluje dál... představy jsi navodil dobře.... t*
mhhhh :-)ještě pořád jsem se nenaučila, co se tak píše do těch různých chatů...možná bych měla,... Tvoje básnička, Ty jeden chlape, mě fakt pohladila po duši :-)
Děkuji za návštěvu a tip Sarrah :-)
a na ornament temného monitoru
naklást kapičky pohádek
....hezké
Opravil jsem horlivostní čárečku mezi těžké a říci :-).Ostatní nechám, protože je tam vzpurně chci.
to je milý..... :-)
ale ty chyby...... " těžké, říci" tam nemá být čárka, "Zšaškovatět, a letět " tady taky ne.., "kometa která se sama stravuje"- čárka před "která", "vážnostI".
Líbí se mi tvůj nick ;-) *
...a pohádky mám ráda :-)
je to celé sladěné...líbí...ale pro můj pocit bych to krapek zkrátila.
líbí se mi i když nejsem chatař :o) ale jsem ICQař takže i tak...*
není nick jako Nick... takový detektiv Nick Carter... to byl chlap z masa a kostí :o)
Nechatuju. Ale možná to zkusím =)
au, ale to často bolí, příliš často ... *