Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo důchodcích u tyče, medu kolem huby, kudle v zádech, jedu, rajčatech a tak vůbec...
14. 12. 2006
22
52
4451
Autor
martinez
|
||
Epilog | ||
|
52 názorů
nevím, prostě sem si na ňu vzpomněla - tys to možná psala promyšleně, todle byl jen takovej výlev ale prostě se mi to spojilo nějak :o)
pardon no... :oD
Najmladšia
22. 12. 2007
tys tu byl poslední, a kde se flákáš? já sem dnes náhodou zas nakoukla... tož doufám že se ozveš :o)
a 15. platí... tu teda platí :o)
tak tobě uletěly včely? skandál! a co ty včil bez medu?! :o)
mhd je náhodou vééélmi inspirativní! :o)
no čtení je na písmáku spousta... za sebe ti možu doporučit třeba mořskýho koníka... že neuhodneš proč? :oD
:-) to víš, skáču tu i onde :-); po čase jsem se tady zase ukázal a tak se koukám, co se tady kde dá číst :-)
hezky mi tu na stránce hopkáš, clovrdiku, dík za návštěvu a dobrou chuť :o)
dobrej výkřik ... lze brát doslova a dopísmene nebo obrazně, jak si kdo vybere :-); jdu si dát rajče :-)
Marcela.K.
15. 07. 2007
no nepovažuju to za básničku - proto je to MIMO ale jinak ti Andulko pěkně děkuju :o)
tohle mě udivilo kolik lidí to tu tipovalo - to bylo vlastně jako vzkaz ve velice konkrétní situaci mimo písmáka úplně... :o)
Jerry_Shit
15. 05. 2007
jo jo... dobrý je to... jen se to občas tak nasbírá a pak to musí ven :o)
tuhle debatu jsem prošvihla, škoda, tramvaje u nás stejně nejezdí a rajčata nejraději, když čerstvě dozrálé utrhnu přímo z keříčku, ale určitě by mi vadil med kolem huby i kudla v zádech... už to přešlo? klady přece převažují! :-)) a */
hej, hej, přesto... pekné, aj keď niektoré časti mohli byť viac hravé ;)
*
Já tomu naprosto rozumím, myslím že kromě rajčat bych to napsal úplně stejně :D, jak přes kopírák :-)
daddy - trošičku i o nich... o těch zapšklých... ale nebyli rozhodně hlavním spouštěčem... :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 12. 2006
Poslední dobou píšeš nějak míň zvesela - nebo se mi to jenom zdá? Ne jan či, svět zůstane plný chytráků, co ti budou štípat na zádech jen to své dříví, i bez toho. A tvoje verše si nikdy nepřečtou, ...a je to tak asi dobře, ještě by jedu ukápli do nich.
Obyčejný_chlap1
15. 12. 2006
no, že sice vím, o čem marti píše, ale první, co mne napadlo bylo : jej - tak chleba s selským máslem a k tomu na plátky rajský - Starty ...
Marti jsem dal tip a tobě za pravdu
a nebo jen tak stoji nad tebou a zacnou o tom, ze jako hrozny ty lidi, ani je nepusti sednout.. vsichni kolem obracej oci, tak se zvednes ze je ti to jako trapny a pustis sednout a oni si z trucu nesednou a zacnou ze jako kd se o to prosil a tak... to se mi otvira kudla v kapse:)))
plyne... že jak mi uvolníš místo k sezení, tak tě přetáhnu nákupem... :o)
nejvíc mi vadí že oni kolikrát ani nic neřeknou a furt jen stojí a hledí... a nebo si na to sedadlo položí ten nákup... to taky teču...
hele a ja jednou jela v trajflu, jo, a nastoupila takova starsi pani, a vsude jako plno, tak rikam, neska mam chut na dobrej skutek.. uvolnila sem ji misto, ze jako "pani, sednete si.."... no a vona na me zacala jecet, ze neni zadna "stara babizna, kerouje potreba poustet si sednout", ze co si o sobe jako myslim (smrade jeden!) a ze ona neni stara, ona je jen "v nejlepsich letech" a ty vrasky ma "z takovych jako ses ty!" a tak ne.. docela sok--
mi jako neprisla extra stara, bylo ji nejak po padesatce, k sedesati,mozna.. proste jen starsi nez ja.. a slusnost je slusnost no ne.. a takhle ona na me..
doufam, ze z toho neco plyne....:))
nejlepsi letni jidlo.. chleba s maslem a na nem kolecka rajcete posolena jemne... mnaaaaaam