tak už je mi jasný, proč tráví Noe1 neděle od božího rána do večera v práci.
milly: no kurva že ... ááá další dvě koruny jsou v prdeli ... a himbajs, další dvě !!!!
....+ šátek a lilii, prosím, neodhazovat- lépe přehodit jemně dámě šátek kolem ramen a lilii dvorně předat do jejích krásných rukou...
(spousta chlapů dosud nepochopila moc maličkostí....., ale že jste to vy..)
:-))))) ještě, že jsou na světě ti chlapi... chvíli dohání člověka k šílenství a pak něco vyvedou a už se nedá než chechtat se jako blázen....... :-))
tak jo, možná tam byly taky..., vzdávám se! Já si je z Rychlých šípů nepamatuju, ale vůči názoru odborníků skromě zmlkám....., už se mi zdá, že si je i vybavuju- ty vesty byly bez rukávů... a takový..... zelený, no jo, máte pravdu!
(a mně zbývá aspoň poslední slovo...)
romale: a v tom je život krásný !!! podlehnem nějaké krásce, zapřeme svou pravdu ... a je nám bááááááááááááájeně !!!!
romale: s Milly se nehádej !!! je to BABA a jaká !!! Tudíž má dycinky pravdu ... i kdyř si vůbec neuvědumuji, že bych jí ji někdy předával !!! Naposledy jsem ji (tedy pravdu, ne Milly) dostal na Smíchově od Gartha !!!!
hej, romále, Zelený vesty byly v Zemi Nikoho, to byla jiná knížka... :-))
týý jo, to je nádherný!! :-))
tak za sprostý slovo 2 Kč pokuta do pokladničky! -t-
že by bratrstvo kočičí pracky ????? :-)
...hm, divny pocit. Jako by me nekdo sledoval, kdyz se tak po ranu prochazim po Pismaku...:)
gladius: ano, toto už je hlubčí tvorba, má v sobě i nějaké to poučení mládeži ... dobře odděluješ plevy od plev ;-))))
Jako němečtí turisté pod krápníky v Moravsém krasu obdivně zvolávám: Schööön! Seeehr schööön(-öön-öön:)! *
A jé,je! Vidím,že uvádět teď něco na pravou míru, znamená skončit úplně vlevo!Už radši mlčím... :o)
jiřička: ;-)))))) na ty zvířetické myslím často, ale že i ty???? :-)))))))))) No nechme impertinencí :-))) znáš to, čím víc se v hromádce tancuje ...
Když já o voze a ty o koze...Teda pardon,nechtěla jsem tvého bobříka urazit :o) Mučit tě nebudu.Jen jsem si vypoměla na ty Zvířetické bobříky...
Ale jiřičko, taková indiskrétnost!!! To bych od tebe nečekal !!! Jsem šlechtic a gentleman ... neprozradím, ani na mučidlech !!!
Tak to teda zírám!A jakého bobříka hodláš dnes ulovit? :o)
Jiřička: nebráním, ani bobříkům se nabráním :-))))
A dnes jsem již převedl stařenku přes
dva !!! přechody, heč :-)))
Ten Modrý život v nás stejně pořád přežívá...
Nebraň se mu tolik :o) *t
Pacer je poslední dobou nějak v ráži. Co to? Vánoce, nebo chytá druhou mízu?
mým čtenářům: to jste mne himbajz potěšili, plantážníci ... mohu si dnes odškrtnout ten radostný prožitek!!! Jen abych si, můj ty kuliferdo, nepokazil tu slušnou mluvu :-)
hele, noe, pár "správných hochů" už by se našlo :-)
no tohle....to já mám rád šípáky
samozřejmě tvá tradiční nadsázka, lehký humor, ale jak si tam stěžuješ na ten věk, no, také se mi ledacos honí hlavou
no jo Rýchle šípy,
tiež somich čítal
Foglár bol Foglár
z: jasný důkaz, že vše postatné se nemusí dít jen v praze (takový malý pokus foglarologů, jak změnit běh dějin, ... prostě k zamyšlení)
h: to sem tě naučil já :-)(to druhé)(kurva...od prostředku)
zhu-de-bnit! volám
JIKO
kde jsi
*
Štětináč by měl radost ...:o)))) T
třetí řádek odspoda sedl
a moc :) .. jinak už bych se bála.. :)
Perfektní :o)))
Jsem se nedávno dozvěděl, že dle vědeckých pracovníků byly stínadla nikoli ulicemi pražskými, anóbrž brněnskými. Zajímavé na co všechno nepříjdou.