Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolubice
12. 04. 2001
10
0
1686
Autor
affirmation
není to špatné...ale občas bych doopravdy použil více básnických výrazů
ty výrazy které tam máš nejsou špatné, ale v porovnání s těmi které jsou o řádek dál pak působí neuměle a celkově toto jistě velmi povedené dílko shazují...
I tak jasnej nadprůměr.
Semipalakva
04. 06. 2001
Já tomu dávám tip, oslovilo mě to, je to krásný příběh (vypadá, jako by byl opravdu prožitý).
Nicméně v některých místech sklouzává ve vyprávění, přestává být básničkou: "zpočátku duchaplné rozhovory pozvolna měnící se ve výlevy citů" by chtělo vyjádřit více básnickými prostředky. Takových míst je víc: "vědomí bezmoci..." by také asi chtělo trochu zkrátit a z dopovězených vět udělat spíš náznaky. Navíc "pro její mládí, názor společnosti" by asi nemělo být na jednom řádku.
Naopak nádherné obraty jsou: "Náhle jak z mlžného oparu vyvstaly její obrysy..." nebo "Nazval ji svojí holubicí, která se snesna z nebe, aby vskřísila zapomenuté city". Závěr je taky dobrý.
Affíku, je to krásná básnička, ale chtěla by ještě trochu dopracovat... hlavně proškrtat slova navíc a vyřčené nahradit naznačeným.
affirmation
13. 04. 2001
Myslím, že to má úplně výborný spád. Moc se mi to líbí i volbou slov, ale i rytmem, který se tu a tam vynoří...a pointa mě uzemnila - prostě TIP.