Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlunovrat
20. 12. 2006
7
26
3114
Autor
elfka_Sea
Velký dar se nese světu,
v tomto čase temnoty.
O půlnoci bez úvěru,
bez dělání drahoty.
Návrat světla mnozí slaví,
ať společně, či potají.
K přírodě se jinak staví,
příběhy si šeptají.
Světluško dalších dní,
zde u nás vítána,
s radostí přijata
a každému předána...
Vzkaž za nás smrtelné,
díky a pozdravy.
Ať už jsme z Ústí, Prahy, či Ostravy.
v tomto čase temnoty.
O půlnoci bez úvěru,
bez dělání drahoty.
Návrat světla mnozí slaví,
ať společně, či potají.
K přírodě se jinak staví,
příběhy si šeptají.
Světluško dalších dní,
zde u nás vítána,
s radostí přijata
a každému předána...
Vzkaž za nás smrtelné,
díky a pozdravy.
Ať už jsme z Ústí, Prahy, či Ostravy.
26 názorů
:-D Já ho mám taky radši... ale oni Vánoce jsou vlastně jen na přebití Slunovartu, takže se ty svátky jenom kryjí... prostě co nešlo zrušit úplně, tam muselo křesťanství přidat nějaký "hodnotný" svátek... nic proti křesťanům :)
Díky za Tvůj čas.
:-D kdepak, ale byla jsem v ten večer s přáteli a udělali jsme si moc pěkný večer, pro ně to byl jeden z mnoha pěkných večerů, pro mě byl právě symbolem a oslavou... tak jsem to myslela :)
Ne, rozdíly opravdu nedělám..každý má na tu oslavu právo.. já byla s několika lidmi, ale stavila jsem vlastně potají :))
jj, my jsme slavili společně :) souhlasím, světlo je důležité. líbí se mi, že neděláš rozdíly :)
díky všem + ps Tangens_Alpha: celý Erben jo? :-D to díky....
ano i já se na pořádnou zimu těším...ale ta tma je deprimující.. ráno vstaneš a jdeš z domu - tma. Večer konečně vyjdu z budov a - tma... jinak s tebou plně souhlasím a sněhové vločky vyhlížím z okna každý den :)
Přeji Vám vše krásné svátky vánočí, mnoho klidu a všeobecné pohody.
moc hezká a milá báseň, díky, posílám TIP a pozdrav s přáním krásných a radostných vánočních svátků :-)))
moc hezká a milá báseň, díky, posílám TIP a pozdrav s přáním krásných a radostných vánočních svátků :-)))
Alexei_Wroncki: to je tak..když cítíš touhu něco vyjádřit..a ono to nejde...sedíš, píšeš, hledáš slova...a nevěříš, co z toho vylezlo, ale už je to venku, je to tvoje a tak se za to hrdinně postavíš...
Alexei_Wroncki: to je tak..když cítíš touhu něco vyjádřit..a ono to nejde...sedíš, píšeš, hledáš slova...a nevěříš, co z toho vylezlo, ale už je to venku, je to tvoje a tak se za to hrdinně postavíš...