Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedoručeno
Výběr: Print
21. 12. 2006
13
54
3849
Autor
Craerassy
Doběla křídly hladil zem
na každém z šípů
requiem
Adresát nebyl zastižen
Jeden má cestu
druhý směr
Amor
má křídla
z letadel
54 názorů
Maxipes...to mě mrzí, že jsi ten konec vzal takhle po svém...ale jak jsem řekla, každý se díváme jinýma očima
SENIOR...tak chápeš po svém...v tomhle není parodie a kupodivu ani ironie..to, že kritiky d začátku směřují kamsi, ještě neznamená, že je to ten správný směr...
Dneska se tu roztrhl jakoby pytel s parodonelogičnem, nicméně vám to viditelně jde líp než příma poesie.
Známkově nnhodnoceno, na rozhrannu divokého tipu. Ale autorka je relatine známá, nepotřebuje snad přihmouřený tip kdykoliv jen trochu polooprávňěn.
Crae to je fakt zvláštní kousek, nevzala sis příklad ode mne tentokrát teda? jak vyhrožuješ?
.)
madam...věřím, že se o mě postaráš...když panna, tak pod tvou ochranou:-)))
Norsko...nestačí...když je chroust dobrej, já musím být lepší...jde o přírodní rovnováhu, chápeš?:-)))
nemusíš být nejlepší, když tě tak poslouchám (chudák chroust, je to dobrý člověk)
stačí, že si ... dobrá, ne?
:-)
Norsko...chroust by se posral i z té nafukovací panny, co na ní nacvičuje v kroužku pro budoucí pohřební hlídku umělý dýchání.-)))
jak dyby to řekla moje zoruš ... :-))))
a ta to má, kurva, dobře zpočítaný
(a výsledek je ztejný, aby mně i v ostravě bylo rozuměno)
madam...aj kdybych měla vrátit tu flašku, co tu po sobě zanecháš, tu korunu z tebe dostanu!!:-))))
crae: ... ale musím uznat, že si ženská, jak má byt, ale akorát ten chroust
se z toho myslím
posere
(jestli tě ovšem uvidí a v plné craerasse)
:-))))
Tož takové malé noční blues, od mozarta
Norsko...hele, tak já budu k tobě taky otevřená...Hrbol mě sice viděl, ale vzhledem k tomu, kolik předtím požil, byla by v jeho očích krasavice i chroust, kdyby zatajil pohlaví:-))))
tak hele, celá slavná craerassy, budu k tobě otevřený ... chrousta sem viděl jenom já, kromě pár vyvolených
a na Tebe
budu žalovat hrbolovi
(nikdy si nemůže vzpomenout na tvůj nick, jenom že ... kurva, to je krasavice, tu musíš vidět)
... a co ?
neviděl
(milovat tě ale bude stejně)
sid...a původně to mělo být opravdu vážný dílko a podívej, co mi tu z toho ti dva udělali:-)))
Norsko...no když už mi tady z toho děláte pokec, tak toho chci zneužít a něco se taky dozvědět, kruci-)))
madam...to by byla jen hrstka slov..když budu psát o tobě, bude to na knihu:-)))
madam...chroust a charakter??? to bude asi ten níže zmiňovaný retardér:-)))
ty pro mě máš slabost, že joo...u příští kritiky očekávám zároveň i pozvánku na rande:-)))