Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setúženie II.
23. 12. 2006
6
26
3305
Autor
krempi
túženie II.
a iba po-ma-lin-ky
sa spúšťať po nahom tele
mysľou bábätka
keď fantázia nehraničí
a svetom je nám túženie
26 názorů
Krempi - krásny je tvoj komentár! Je to oslobodzujúce čítať ho a ešte oslobodzujúcejšie ho písať.
Jarmila Moosová Kuřitková
26. 12. 2006
Dílko se automaticky naklání nad jakoby odpadkovým košem s názvem prúměrno a papír. 4
..no, tak to teda, byt mel bych fantazii jako Appolin., tezko bvych sukani zde nasel...byt kopal bych krumpacem jak sileny!))
..no ok, ale to sou kamaradi tyhle basnicky, a jak mam poznat, se je "sukaci"..? Jak? ...tadle si de po ulici sama, jeji kamaradky doma se tise hreji...pro mne(v tuto chvili) dulezita tato,..
plastenkou, Honzyk citaj ma aj ine...skus...su to po dlhej dobe 2 basne obalene... napr: na stole, nezny kandaulizmus, a podobne... skus
no jo, ale to prave, ten subjektivni sukaci "vklad" - sileny slovo, tam chybi...myslim teda..))
dam to na pravu mieru, bez obalu- ide cisto o šukanie...preto nazov neni romanticky... a jedna strofa preto bo ostatne vse si mate domysliet a diky za zastavenoe a tip :-)
---az mooooc idealisticky, sladky, spis nasladly takovy...pokud telo, silenej mozna kontrast, ale stale telo, predstavime si treba na pitevnim stole... nebo spis zive, ale necitici...(v tom pripade telo tve, tedy subjektivni vypoved, a melo by byt z textu znat...myslim) - nazev mne tady spadl , ale az po precteni, na hlavu jak sutr...
romantická představa...:o))
akorát by to myslím chtělo trošku prodloužit..působí to jen jako jedna strofa..
...ale nevadí :o) *