Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOlymp
24. 04. 2001
11
0
2954
Autor
Sadaf
Propletoucí kůrou stromů
prší kapky s deštěm k tomu
slzí rosy mlhy raní
Zapletou se listy květin
nejméně tak ze dvou třetin
mlží sněhem křiky vraní
Nebe mračnem vodním hrozí
ustrnutí,božští bozi
stojím tady,nejsem blázen...
nesestoupí zhůry na zem...
Astalavista
01. 05. 2001
Jééé Sadí, Ty mi mluvíš z duše:-)) .. já rum taky mnohem raději než ten hnus ferneťáckej:-))
Náhodou, Asty, zkus to. Po osmi fernetech máš hlavu v oblacích, takže když se rozmáchneš, tak to bude stát za to (stejně jako toto)
Tipec
Já tedy nevím,kde jste vzali ten fernet,neb já osobně raději piji rum:-)))
Já bych dal tip, ale právě to zhůry mi vadí... je nějaký důvod, proč tam není shůry?
Vojtku, ne-Moravákům musíme vysvětlit, že "hůra" je krajový výraz pro půdu.
racek: Po osmi fernetech takhle píše? Tož, dej si ještě jednoho a piš! Líbí.
Astalavista
24. 04. 2001
nezostúpia - tam hore majú vraj všetko pod kontrolou.
Parádne rýmovanie a výborný koniec!!!
Miroslawek
23. 04. 2001
fíha ... skvělý!!!!! .... a prej, že já jsem se změnil a co Ty?:-)) ... nebo se změnil svět? Nebo svět změnil nás? Anebo snad sami jsme se změnili? kdo ví ....
Paráda, TIP!!!!!!
Já bych řekla, že je to stále stejný Sadaf...poznáš ho podle...no podle...no podle...stylu, i když tady je promlžen, proplaten a zapleten, jako jazyk po osmi fernetech.