Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStan ne, krávo!
04. 01. 2007
14
22
3764
Autor
Craerassy
Růženo noc je chladná
chtěl jsem jen u ohně
ohřát si nohy
Miláčku pojď ke mně
hvězdičky píchaj do oblohy
svý pěticípý rohy
Růženo neser mě
bolí mě zase hlava
lehni a kušuj drahá
Drahoušku podívej
jak plameny si tančí
a miliskují se tak dojemně
Růženo co zas jančíš
zalez si do stanu
já ještě flašku dotáhnu
Polož tu láhev Vladimíre!
Já tě tam chci mít v plné síle
a nezapomeň ochranu
Až nasoukám tě do stanu
nohama napřed moje drahá
až tma bude víc než ty nahá
potom tě možná obtáhnu
22 názorů
Mne to príde omnoho,omnoho zvučnejšie čítať češtinu.Nehovorím radšej ani o pocite,ktorý mám,keď ju počúvam.
Na margo tej provokácie..ja sa nechytám:)
Ale jednu mám.
Keď obzor za oknom tvojho auta,
skáče si tam a spať
a tvojím vlhkom mokrá flauta
hľadá východ..kde ho niet.
Ty šťastná si a snád aj budeš,
že naplnenie našla si
na tvrdom chlapskom úde
a v rukách,
čo ťa držia za vlasy.
Armande, ty přeci víš, že mě tahle hra baví...proto nejsem básník...já prostě miluju tuhle volnost a čtenář je součástí hry...přijme nebo nepřijme...teď mám prostě své "neobnažovací" období...však víš..:-)))
:)))) takovéto básně milá básnířko, zní mi jako mimovolné pohazování talentu, bez ladu a skladu, který nicméně pořád vykazuje známku toho, že umíš. U sebe bych to nazval odpočinek od poesie... prostě takové zaveršování a zablbnutí si. Miluju to.. jen.. čtenáři tomu moc nerozumí a pak, stává se, že v obšírných kritikách znalců reportérů... eh... opravdu může se státi, dočteš se, že právě tyto chvíle volnosti a taškařic jsou těmi tvými verši s V.. a že ta POESIE cos psala... že to ses upsat musela.. vždyť: každý se občas upísne, že ... a i z vola občas vypadne koruna.
:)
fajn čtení! *
Zuzulinka...no jasnočka, jen místo prologu jsem dala výcuc ze stanného práva...:-)))
Zbora...hele, to jsi nezažil ani tady...co názor, to zámek...co diskuze, to smazaná...pak obnovená, ale bez možnosti projevu...zase zamčená...no, ale my, odchovanci písmáku, my se tím nedali rozházet a dál jsme psali své vzletné verše....bylo tu někdy taky stanné právo? kruci, já už si fakt nevzpomínám:-))) ale svíčku bych zapálila:-))))