Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevečerní.
05. 01. 2007
2
10
1209
Autor
Natali_A
hladím
něžné košilky
puntíkované sněhovými vločkami
a
radiátory, stehna
slunečnice,
indiány
borůvkové koupele.
mladí chlapci mladých rozbřesků
s posmutnělýma rukama.
vyvanuli
z našich předloktí.
zvonečky
a korálky na ňadrech
pořád věří na štěstí.
jen stěny už zažily bohy vzrušení
ale
žloutnou pořád dál.
10 názorů
miluju ty věci co dodáváš za mé věci když nad nima přemýšlíš :o) moje milá děkuju.
Vzdálený_hlas_moře
26. 01. 2007Jules_Floyd
24. 01. 2007
:-) díky chlapci. možná někdy vytřískám něco lepšího, možná ne. šlo o ten smutný večer. o ten pocit. o nic víc. and thanks once more :) .
:-) díky chlapci. možná někdy vytřískám něco lepšího, možná ne. šlo o ten smutný večer. o ten pocit. o nic víc. and thanks once more :) .
guy:měl sem na mysli hl.vyvanuli z našich předloktí...vyvanout značí pachový vjem,k těm chlapcům mi to přijde násilný,nevím jak by někdo mohl vanout z předloktí...dál zvonečky,korálky,ňadra,štěstí v jedný sloce...ťuťu ňuňu...naopak první polovina je dokonalá, natálka má úžasnej cit pro výběr správných slov (2.sloka)...já sem semka přišel už tak počtvrtý a pocit pořád stejnej...pěkný,ale jsem namlsanej:)
souhlasím s domin.go, že tvůj styl, ale nepřijde mi až s tak nezáživnými obraty .. ale to mám dlouhodobě vyzkoušený, že záleží na tom, v jakým rozpoložení a kdy člověk k čemu přijde a do jaké míry se vcítí ..
přišel jsem sice ráno, ale cítím ji jako hezky večerně posmutnělou
jé jsem první:) je to,řekl bych,tvůj typickej styl,ze kterýho dokážeš vytřískat určitě víc...některý obraty mi přijdou docela na sílu a nezáživný,na druhou stranu je tam pár výbornejch momentů,ale máš tu i mnohem lepší...jo...kdybys to nebyla ty tak si tipnu,ale protože vím co umíš tak si ještě počkám:)