Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seskleník
07. 01. 2007
9
22
4902
Autor
Ó
deštivý den
jaro se brání
a první květy nesmělé
jsou omývány
ostýchavě
lístky je halí
vždyť zelená a bílá
jsou barvy
nevinnosti
pak
první mrazík
ničí vše
co kvetlo
ta idylka
se rázem mění v peklo
a život
ještě nezrozený
v sen
já
v teple
těch hrůz ušetřen
píšu si básně
v blahobytu
a chladným sklem tím
oddělen
jak ve skleníku
lituji lístky - lituji květy
však
lituji též sebe...
uvězněn...
22 názorů
tak to hej..hlavne ked ich je viac ako obilia..to je potom cervene more..:))
......dík...máky jsou nejkrásnější v červenci....uprostřed lánu zralého obilí...
kto ma volaa? diky pali:)
...divy mak skleniky nerad..:) ale proti navsteve nemam nic...doniesla som si aj vlastny kvetinac:)) a este taka mala pozornost odo mna...ze tip..:)
..paráda....mám tu na navštěvě....dva z nejlepších slovenských básníků....už mi tu chybí jenom...kačenka...
pekné, hej... u nás vonia jar... ale asi klamlivo...
a v Tatrách vraj kvitnú smreky... aj mladé, hoci bežne to robia len 50-ročné... a už tretí rok po sebe... hoci bežne je to raz za 3-4 roky :)
Usmáty_autor
21. 01. 2008Usmáty_autor
21. 01. 2008
...jdu do práce...čeká na mě asi deset dětí...potom asi deset odrostlejších...do skleníku se vrátím asi v devět...
já v teple
hrůz mrazu ušetřena
píšu si básně
a chladným sklem od něho oddělena
lituji se
- já láskou uvězněná žena...
jéé, tak ta mě pohladila... *tip...a nelituj... vyraž ven, letos nezmrzneš:-)
..no jo, ale otázkou je, co jsou zásadní věci (zvlášť pro chlapa..) ..přizpůsobovat se nedovedu, takže snad se ve skleníku nikdy neoctnu..i když..lenost..
...vzdáš se některých zásadních věcí...a přizpůsobíš se...důvody jsou někdy podstatné...někdy jenom lenost...lenost jít na mráz...
konec fakt skvost..(akorát tady u nás je asi 20 stupňů ve stínu, mráz byl za celou zimu jen dva dny, takže nám kvetou kytky dál..)