Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvětlušce
Výběr: Print, Miroslawek
17. 04. 2001
21
2
4673
Autor
Tynic
Kde světla jsou a stíny
V nich máky též a kopretiny
Tam žijí malí Marcipáni
V dlouhé šiky vyrovnaní
Vojáčkové bezezbraní
Nezbedy malé hlídají
Když nocí černou potají
V duhových snech pátrají
Kde skrývají se Snové
Aby každé ráno z brusu nové
Bylo modře motýlkové
Při prvním ranním zívnutí
2 názory
a mně se dohromady "bezezbraní" líbí, avox :-) víc mi to evokuje odvozené bezbranní :-)
Moc milé dílko * (a kvůli motýlkům avi) :-)
Oprav prosím: 1/beze zbraní, 2/zbrusu jinak je to moc hezké, i když už Alenka trochu povyrostla... :-)) */
Konvalinka
12. 06. 2003Ticha_duse
29. 10. 2002
K této se mi nejde nevracet. Nejen že je pro nás, ale hlavně mi připomíná tu chvíli u nás doma, s pudinkem v ruce, jak jsme se marně snažili domluvit:-))) Od teď vím, že to mám nechávat jenom na tobě.
Detem?? No mne to moc pre deti nepripada ;) keby to precita moja 13 rocna
sestra, pochybujem ze by jej to nieco dala ale inaq, pekne je to. t.
Hele, Ondrášku, díky od Bib a pusa od Alenky. A neceš složit taky jednu pro mi...? Mááááááááám tě moooooooooooc rada, viš? A porad ti budu vděčna za ty fotečky až do konce života. Vite, ta velka ruka je moje a ta mala je Svetlusky:-)))))
Hele, Ondrášku, díky od Bib a pusa od Alenky. A neceš složit taky jednu pro mi...? Mááááááááám tě moooooooooooc rada, viš? A porad ti budu vděčna za ty fotečky až do konce života. Vite, ta velka ruka je moje a ta mala je Svetlusky:-)))))
Miroslawek
23. 04. 2001
Miluju děti a jejích svět. Doufám, že ten svět bude brzo
ten jediný...aspoň někdy...
Vio : Ja fakticky nevim...byl bych vdecny za pravidla ceskeho prasopisu :o)
Ochochoch...
pozdlavujte od ochechulky Alenku a její Bibšulkovitou mamičku a Marcipánky...a ty tynicku...vyžbluňkni se na pravidla...tvoje něžnost a láska nemá /gramatických/ chyb!
♥ŽBLUŇK♥
:o)))
Vio, hnídopyšný...
bezezbraní se mi líbí, z brusu je nádherný obrat, ranním je dobře!
Vio, nemrač se, líp ti sluší usmívání... já jenom chtěla....
Hele, víš co říkal Mark Twain...?
Nevážím si toho člověka, který každé slovo dokáže napsat jen jedním způsobem..." :o)
Posílám pohlazení (do vlasů protisměrně)...