Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč???
11. 01. 2007
17
38
4164
Autor
j. nick
Netoužim.
Neradim.
Nehostim.
Neohrozim.
Nevelim.
Neblažim.
Neputim.
Nevlašim.
Nechrudim.
Tak proč
Teda
Kouřim???
38 názorů
jejdavilda
14. 11. 2008
nj, kalendárium sem psal napřed pro zábavu a pak čim dál tim víc z povinnosti a je to znát, to je jasný, byl to takovej tanec se svázanejma nohama, tak sem toho radši nechal:)
jejdavilda
13. 11. 2008
Tahle je best!!!!
tu si snad vytisknu :D
máš u mě 23 tipů - za tuhle... tak ti je kdyžtak pošlu poštou... (nebo se 23x zaregistruju...)
teď dávám jen jeden...
a už fakt běžím na ten vlak!
měj se.
***********************
dík:), já vlastně nic moc jinýho než blbůstky nepíšu, a když, tak jenom šuplíkově..
protože kuřáci, který znám, tak když přemejšlej, tak musej kouřit..a Ty přece určitě ještě furt dumáš vo těch syslech°, né??!!! :-D°°°
no, to asi ne.. :-) ale treba takovej Duchcov je dle nej centrum evropskeho okultismu... :o)
by mě teda zajímalo, čeho je dle Cimrmana centrum Toužim, potažmo Ohrozim (na Chrudim a Vlašim se ani nemá cenu ptát:)) )
tj, to je šílená představa:)) ale stejně budu radši vlašit a chrudit zároveň, než abych zase kouřil:))
díky:)
To mě zase po ránu rozesmálo!:o)Hlavně ta představa,jak by to asi vypadalo,kdybys vlašil a chrudil!:o) *t
Já jsem taky přestal, před 21 léty... Sem tam - tak desetkrát do roka si ale ještě rauchnu...
thalino, tak přestaň úplně, já sem se snažil přestat tři a půl roku (cca kolem 50 neúspěšnejch pokusů), než se mi to povedlo, ale stálo to za to:)
Incognito, díky:)
Jerry i Jarmilo, díky:))
P.S.: ale je to jenom taková hříčka, neni o mně, já sem přestal před rokem:)
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 01. 2007
To se taky divím : je to čím dál dražší... takže : protože Nemyslim... za vtip *