Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíc než smíme
18. 04. 2001
1
0
1178
Autor
šroubek
Příliš lásky
zabíjí
každý to ví
a nikdo
neříká.
kdoví
zda lze
kletbu
zlomit
mlčením.
Kéž by.
Neočekávala
bych
víc než můžeš dát.
jediný způsob, jak zjistit zda je dílo dobré je dát do arény...
:o)
Ale na druhou stranu není Tvá nejlepší... ne každý může být první...ale do Arény patří! Třebas jen kvůli tomu, aby si lidé mohli přečíst a náležitě zkritizovat.. :o)
no, ono... textu jsi ublížila grafickým rozsekáním, čtenáři připadá rtext rozsekaný na jednotlivá slova jako výňatek ze slabikářem, hůř se to tráví a pak často uniká pointa
To Kéž by působí jako dobraj rytmickej prvek
uvidíme m.
nenech se vyvést z míry takovými hloupými kritikami (teď jsem se zase já vyvedl z míry shodou přívlastků - jestli jsou tu gramatické hrubky, tak mě promiň)
Ovšem když to dáš do arény, měl(a?) by ses zamyslet, jestli to za to stojí. Tuhle bych třebas ocenil mimo arénu, ale v ní naprosto nemá šanci obstát. Víš, neá tak nějak "šmrnc".
Takových a podobných tu už bylo totiž hrozně moc.
Tím Tě nechci samozřejmě nijak odrazovat a říkat Ti, co máš psát a co ne, ale zkus do arény dávat jenom to, co si myslíš, že je fakt, ale fakt dobrý.
Too much love will kill you... kdopak to zpíval?
Opravdu v aréně neobstojí, ale je to Tvé právo, ji tam dát. Proč ne? ;-)
Víc než sníme...