Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seškobrtám
14. 01. 2007
4
13
2240
Autor
souhlas s pravidly
škobrtám
přes
pár vajglů
nové omítky
antény s lepším příjmem
parky prokláté smíchem
psi s pány na vodítkách
něčí dcera
ze schránky reklamní konfese
výtahem
k babičce
13 názorů
fárum to napsal v prvních čtyřech řádcích tak, že s tím naprosto souhlasím
o té ne/snaze o pochopení -to bych už trošku i diskutovala, někdo něco nepochopí, i kdyby chtěl, protože je jinak nastavenej atd. ale nebudem tady autorovi diskutovat pod jeho dílem o nějakým odklonění...
takže °
souhlas s pravidly
03. 02. 2007
hm, to je poměrně zajímavý názor...co se tedy má báseň? spadá pod umění, nějak jsem nepřišla na to, co se od něj vlastně dnes čeká...třeba mi to budeš umět osvětlit
souhlas s pravidly
03. 02. 2007
Naopak zdá se mi, že ten konec tomu teprve dodává skutečnou hloubku, nepřijde mi to jako momentka spíš. Vůbec zdá se mi, že na těchto stránkách se vůbec snáší příliš toho modrého z nebe. Právě to škobrtnutí s tou dcerou je naprosto super a hází to báseň vysoko nad median těchto stránek možná dokonce nad aritmetický průměr. Smůla je, že na netu nikdo nečte pozorně, vůbec mi to přijde, že každý dílo jen tak přeletí a vůbec se nesnaží o pochopení, za tohle může informační revoluce.
nieco pridat...nieco ubrat...chcelo by to par uprav .... a v tom konci sa tiež nejak stracam...
ten konec to posouvá někam, kam už opravdu není vidět...ztráta orientace....té mojí:-))