Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepod gilotinou...
14. 01. 2007
10
39
4466
Autor
martinez
Až kvůli tobě jednou ztratím hlavu úplněpadne ti do klína…
…jako ulitá..........
.....
39 názorů
Obyčejný_chlap1
18. 02. 2007Obyčejný_chlap1
18. 02. 2007
že bych nakonec přece jen teda byla chlap?!? už spousta lidí si to o martinez myslela... :o))
michal i.m.
20. 01. 2007michal i.m.
20. 01. 2007
Další rozměr bychom získali náhradou posledního verše za ...včetně náplně.
já nesledovala gramatiku... já konstatovala že zbrusu nový typ... pak se divila že tip...
:o))
aleš-novák
16. 01. 2007aleš-novák
16. 01. 2007
... podkovy zul, snad přál si chodit po špičkách - nacvičuje překvapení, ... ale zatím, kdož ho ví, kdo na své veřeje přitlouk jeho podkovy?
Tichý bude jeho návrat - do slavnosti omývaní nohou, zase doma jako na koni :)
... a vůbec, v poslední době míjím stále početnější stáda bezhlavých jezdců.
I hle, odkud vítr vane ...
to víš, Generále, mozek génuúv někdy vypnout musí a vtip napsat jeho ruka musí.. :-))
..nefidim smajlíka a bojim se!
pobočníku - tu jste zcela vedle stejně jako s mou fetující dcerou... zamýšlím proti Vám kárná opatření za šíření pomluv... asi vám odeberu růžovou šerpu...
určitě inspirováno sadámem.. jen pointa byla pozměněna, což, generále? :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 01. 2007
šmarjá, tak málo slov a je v nich tolik... a když koukám na ty komentáře, tak je tam toho vlastně eště víc, než bylo původně myšleno, skvěle:))*
no zatím nebudu vstupovat s žádnými vysvětlivkami... uvidíme, jak se to tu vyvine...
:o)
no...hej...odseknuta hlava moze padnut do klina...a uz som ju tam i videla ako sa tam kotula...ale "ako ulita" moze padnut na krk ako ciapka...ale to je len moj nazor...asi si to myslela inak :-))