Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekámen
19. 01. 2007
17
22
4188
Autor
Ó
ležím tu nahý
hluchý a němý
oči mé nevidí
cítím však
všemi póry
Tvoji lásku
všichni mi závidí
že ležím
u Tvých nohou
všichni mi závidí
že cítím
Tvoji lásku
*
všichni však
nevidí
moji bolest
že ležím nahý
hluchý, němý
a Tebe nevidím...
22 názorů
k týmto veršom hovorím iba Ó
...jo...myslel jsem to doslova...nejtvrdší je diamant...ale...taková ...bábika zo šůpolia...to je něco...
Usmáty_autor
21. 01. 2008
...onehdá jsem přemýšlel...nad sebou...a taky o ženách...nepadlo mě....jestli nejsem moc měkký...když píšu básničky...a taky...ženy mají většinou rády...drahé kameny...a v podstatě....čím dražší kámen...tím tvrdší...
Usmáty_autor
20. 01. 2008
je krásná... *
jen bych možná změnila tu předposlední část
nikdo však
nevidí
moji bolest
a nebo
všichni
jsou slepí
k mé bolesti
kámen neživý a přesto hodně říkající o zemi (a nejen o ní), na které leží ...krásný moc ...
tak to je dobrý(to je jiná historka), Ó -já si dnes toho nadpisu nevšimla, tak to je dobrý, to můžu sem hodit, ta moje je jen o lidech :o)
(a nepiš mi nic o metafoře, sím, mám dnes pokusů o vysvětlování už jaksi tak akorát :-))
jó, příboj, to je věc...to ti schvaluju....-)
...já mám hodně podobnou a se stejnou pointou, achichÓuvej! a to se mi dnes na P. stalo už potřetí...už nehraju! a nebudu číst básně jiných, a tak nebudu vědět, že to napsali!!!
beru si z Tebe příklad, taky se pochválím:-)
za tu zdrcující logiku:-D)...
dnes tip nedám :-)(
Ale tak... jejda, co na to říct.. Se nestává, aby mi došla slova. Z některých tvých bádní jsem značně rozpačitá, popravdě se mi vůbec nelíbí, ale vyrovnáváš to něčím takovýmhle pak...
violetlight
21. 01. 2007
...krásná slova...i kdybych byl kamenem, určitě bych je uslyšel...děkuji Vám...
včera mi někdo chytrý psal, že píšu vlastně hrozně, že v básních nemám hloubku a neumím používat básnické obraty atd.. chtěla jsem jen napsat, že právě takhle nějak si představuju pojem báseň já..fakt moc hezký, dávám ti nejen tip, ale taky otisk v mým jindy kamenným srdci..