Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo meziprostor
27. 01. 2007
2
11
1532
Autor
Jopol
Do meziprostor
hleděno
na snění
vyptáváno
do smyslu
němé
nezměnitelné
věčné
vposlouchání
11 názorů
V každém případě ještě jednu tu chci otisknout; ta je taková "ekologická" - ale opravdu se zaryje do duše, protože je napohled jakoby o něčem úplně jiném
Ona ta básnířka-šamanka má takový styl, proto mě tak zaujala dokáže (někdy) velice málo slovy vyjádřit něco velmi hlubokého... Myslím, že tu z její sbírky ještě příležitostně něco přeložím.
tohle je opravdu velice úsporný, kompaktní text, který si člověk opravdu musí nechat projít myslí (a duší) vícekrát, aby se do něj dokázal úplně ponořit...
...v imaginárním prostoru vesmírného snění...hledám teď odpovědi na věčné otázky žití...
...líbí se mi to...vždy když se mi něco líbí...musím hned psát...
Díky za komentář, Koníku; s tím překladem byl opravdu problém v tom, že některé obraty se do češtiny prostě přeložit nedaly, alespoň ne bezprostředně adekvátním způsobem - několikrát jsem si dlouho musel lámat hlavu, pro kterou variantu z možných "náhradních" překladů se vlastně rozhodnout. Snad jsem tam opravdu měl otisknout také německý originál...