Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečer nebo ráno?
Autor
reEceVEseLINrec
Do očí mi sluní lampička bdící nad stolem. Vydává příjemné teplo a já ho cítím... dorazilo na hřbet ruky jako...
Jako on. Naboural mou mysl. Při společném hraní pexesa, při promýšlení Scrabble, při pohledu do očí, snad i při rozhovoru opatrných slov jeho mninulosti.
Plamínky svíček tančily prostorem a my... My? Leželi vedle sebe v naprostém klidu, v pohodě, co se v běžných chvílích schovává za závěsem.
Ona se ho dotkla. Políbením. Snad polibky. A tiše toužila. On přitiskl rty na její dívčí ústa.
Hladké dotyky cestující po tělech jim byly pomocníky v šeru. Nebyli nazí, byli polooblečení, téměř netknutí... A přeci.
Pod jeho dechem tála jako sníh, co z jara mizí pop paprsky slunce. Chvěla se jako stéblo trávy v lehkém vytrvalém vánku. Její ruka se mu na tváři třepetala jako křídla nesmělého motýla.
A on ji držel v náručí, v obětí, v blízkosti. Jako kdyby měl v rukou vzácný amulet, tak se cítila. Pocity, které jí v myšlenkách a krvi kolovaly, nebyly všedně každodenní...
Svíčky dohořely, hudba dozněla a za oknem rámusil ohňostroj. Přišel další rok, příliš brzy. Kam se poděl ten minulý. V jakých končinách se ztratil...?
A mně se nad stolem při světle stolní lampičky klíží oči znavené silvestrovským steskem, půlnočnímštěstím, či ztracenou dobu roku 2006.