Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrahá babičko...!
01. 02. 2007
18
27
4870
Autor
Honzyk
Vzpomínám...!
Pramínky vlasů splétala sis a jedla při tom párek...
...zatímco děda visel na okenním parapetu s hlavou o dva metry níž
"Nechoď tam! Sám ještě spadneš!" zavelelas a já svých patnáct let si do trenýrek zpátky schoval...
Po pohřbu nuda nuda
proto snad počastovalas mě žehličkou
tak že ze mě vyletěla duše
a přilepila se rozžhavená na stěnu
tenkrát to maso co zůstalo
pověsilas schválně na okno
a tak tomu je
a sluníčko svítí
Pramínky vlasů splétala sis a jedla při tom párek...
...zatímco děda visel na okenním parapetu s hlavou o dva metry níž
"Nechoď tam! Sám ještě spadneš!" zavelelas a já svých patnáct let si do trenýrek zpátky schoval...
Po pohřbu nuda nuda
proto snad počastovalas mě žehličkou
tak že ze mě vyletěla duše
a přilepila se rozžhavená na stěnu
tenkrát to maso co zůstalo
pověsilas schválně na okno
a tak tomu je
a sluníčko svítí
27 názorů
Romelarozzo de la Skanga
22. 06. 2007
...urcite tim poslechem...ja posloiucham NEVERMIND, Kurtrika, a jsem docela fpoho, ale uz mam toho jeho bolestnyho rvani dost a strcim si tam raci Raduzu))))
p.s. jinak babicka mela dedkovi co vracet...vona byla krasna, a kdyz sla po Ziozkove nebo Maly Strane, kde v baracku Bretislvova 7 meli jsme ten bordel ji tak svitily vlasy, ze si lidi zakrejvali voci, aby nevoslepli...rikali ji ZLATA PRILBA, ale ten zavod se podle ni nejezdi:)))))))...a dedek ji hazel boty do svetliku, aby nemohla ven...no a ja jednou drzkoval, ja byl silenej frocek, sama jizva, a babicka akorat kuchala kachnu, este tu s perim, rvala to peri a na mne rvala:"Kurva, drz uz tu hubu a di si provetra tu svoji malou prdel, neser!"...no a ja drzkoval dal, tak babicka ty kachne usekla hlavu, mrskla ji po mne, ja uhnul, a na zdi flek vod krve jak krava:)))))))))))
Romelarozzo de la Skanga
22. 06. 2007
Škoda že jsem nepoznal tvou babičku... pozoroval bych ji, schovaný za rohem, jak nese z obchodu rohlíky, mléko a párky.... pozoroval bych ji tak dlouho než by zašla za roh baráku....
Myslím že by byla ráda jak hezky o ní píšeš.
Moje babička byla čarodějnice, když jsem jí to řekl, bylo mi asi 5 járů nemluvila se mnou týden,jo jo pak už to nikdy nebylo jako dřív....
kudlanka_bezbožná
02. 02. 2007Antiutilitaristka
01. 02. 2007
zavelelas, počastovalas, pověsilas
trochu moc na pár řádků
(obsah fajn)
:-)
ten začátek je dobrý,ale tomu konci něco chybí.Něco mi v tom konci vadí.
To pro radost vnímám jako vnitřně, že jo, jako že s někým, s kým rád, viď? :-)) Oslovilo * Muamarek
muselo být s babičkou veselo... vidím tu žehličku, duši rozžhavenou na stěně, skapává dolů... hlavně že sluníčko svítí a nuda pryč.....č
Cože? Tyjo, možná mé myšlení trochu pokulhává, ale nepřipadá mi to příliž "pro radost".