Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o lásce
02. 02. 2007
10
21
4160
Autor
Ó
absence lásky
je často hodnocena jako síla
je tedy láska slabost?
21 názorů
ProdukceNamolu
08. 12. 2009Usmáty_autor
20. 01. 2008aleš-novák
23. 11. 2007mořský koník
09. 02. 2007
..ano...inspirovala jsi mě...odpověděl jsem a pak mě napadlo, že by to mohlo zajímat i ostatní...
a hele... tohle jsem ale četla někde pod nějakým mým dílkem... a odpověděla ti... no jo - našla jsem to :o)
02.02.2007 10:44:27 martinez
láska slabost není... dokáže dát sílu k čemukoliv... s láskou člověk bývá silnější... bez ní je zranitelnější, slabší... ale někteří se snaží tvářit silně a statečně... já ne, já lásku potřebuju... nejsem bez ní sice úplně ztracená v životě, ale nejsem celá... ale asi se to od člověka k člověku mění :o)
absence lásky myšleno takto je vždy jen a jen slabost, ale mnozí kolem neví, a myslí si, jak jsou silní... pěkný citát s nutným otazníkem na konec.
violetlight
02. 02. 2007
Óčko, nenapsal jsem ti už jednou, že v úspornosti je síla? - Tahle miniatura je toho nejlepším dokladem; pár krátkých slov, a jak velký prostor pro zamyšlení se tu otevírá! A přitom, to celé zahuštěné jakoby do jednoho bodu, jako špice vystřeleného šípu! - Ovšem ta odpověď od thaliny, to byla opravdu zvednutá rukavice...
I když už skládám vrásku k vrásce, noc patří snění a snění lásce... věřím, že jednou přijde ta pravá a jen ta víra a ta láska k dalšímu žití sílu dává ...