..no..dobře děláte..reklama není nikdy na škodu..:))))
S Kvetonem si prihravame :-)
:)))))))))))))))))))))))))..tebe budu chodit číst..dostala jsem tip od květoně a jsem mu neskonale vděčná..:))
Italove se poznaji trochu lip - jeste maji treba specialni barevny batohy, ktery se nosi jen tam.
Ja uz Spanela poznam podle drobnosti jako jsou veci od Adolfo Dominguez, Custo, Disegual nebo jinych spanelskych paradicek :-)
No vidíš, to také není špatné, ne?;-) Mimochodem mají Španělé také nějaký stejnokroj na balení? Nejlépe podle politické příslušnosti?
:-)) jo, a naráz je ze mě Španěl - to jsem tenkrát ještě netušil...
Občas se tak ptám, proč se mládí a představování rodičům u chlapú obvykle tak podobá. Každopádně máš u mne TIP. Přinejmenším za vyvolání krásné vzpomínky.
to je figura zvana dvojity odpichnuty letajici Cestmir :-))
vetsinu ostatnich zaberu mam z bufetu :-))
tohle je moje posledni foto z tenisoveho turnaje
:-))
zrovna jsem napsal druhou prihodu s botama :-))
jeee, holky se o me poperou - to se mam!!
A to si tě vždycky násilím utrhnu od pusy - vlastně od očí, protože nemůžu tě shltnout na posezení, že? ;-)
ctes rychleji nez stacim zazivat :-))
Perfektní! Jen se děsím, jak těch fejetonů ubývá. Honem piš další, senzibilně předvídám krutý absťák, až tě dočtu! Pak mne budeš léčit, pane doktore!********
Květoni - velcí dramatici mnou očividně opovrhují :-))
D4N - díky za návštěvu :-)
Naprosto dokonalé.
Vzpoměl jsem si na jednoho ptáka, který žije na Galapágách.
Tuším terej modronohý. Ale ten to nemá od bot.
Druhý záchvat smíchu jsem dostal nad příspěvkem:
hm, mně tohle přijde takový hodně suchý.. koupil si mokasíny, šel za svou holkou, nohy mu zmodraly a scénka s otcem.
I tak se to dá napsat. Ale drobný rozdíl v těch verzích je.
Yaonee - díky ;-)) Teď jsem si někde přečetl, že se jmenujou boat shoes ;-) Nedávno jsem si koupil v Chicagu další ;-), protože se nedovedu poučit z chyb ;-)
jo, vidím to v barvách :-)) */
jeje, tvrdá realita...:DDD
U_A díkes - ledy se prolomily až celkem za dlouho - tchán byl v té době podnikatel a já jsem měl PGS stipendium 3 500 Kč/ měsíc, což v jeho firmě neměly ani uklízečky takhle málo... Tak měl trochu obavu, jestli uživím rodinu ;-)
myslím, že sa zase začalo moje posilňovanie brucha:D
to je geniálka...a ako sa potom roztopili všetky ľady?:D
* a avi (chudák Pali, zase ma bude chcieť zabiť pre všetky avi...nemá tu čo nebyť:D )
Opět skvěle napsáno. Věta - "Hrál jsem si se solničkou" - mě fakt dostala :-))
*tip
to mě nenapadlo!
ale pokud mají italové takové charizma na všechny dívky, tak se občas vyzují ;-)
pokud vim, v Italii se navstevy nezouvaji... proto pravi Italove muzou chodit naboso aniz by museli vystavovat modre nohy:)
kruciš...to mě nenapadlo...takovou nožku bych brala:-)))
jestli sis oškrabala pemzou nohu z čísla 38 na 36, tak to mohla být výhoda ;-)
no mně to tak vysvětlili...ale už nikdo mi neodpověděl na otázku, čím si ty báby z unie myjou nohy, protože já to drhla každičký den pemzou a po každém našlápnutí to den ze dne víc a víc štípalo:-)))
Crae - skvělé a dokonce báseň!!
Já jsem si myslel, že je to nějaký šmejd a ono je to takhle nařízený z Unie. To se tada nedá nic dělat! ;-)
koupila jsem si nové boty...ta černá prošla přes silonky na kůži...při reklamaci mi paní prodavačka po třicetidenním čekání vysvětlila stanovisko výrobce: podle evropské unie musí být stélka boty vyrobena z přírodního materiálu a tento pr7, bohužel, pouští barvu...na místě jsem z toho vyvodila závěr:
podle černých nohou
poznáš kdo jde s dobou
každý kdo má nohy černé
k unii se hlásí věrně!
chceš-li býti za dámu
zouvej se jen po flámu
jen ožralej nezeptá se
proč máš nohy jako prase
*
Výborný!!!Doporučuji schovat pro Honzíčka...Doufám, že má dědu rád!
povídka to není... trochu (silně) mi to připomíná jeden můj výtvor (avšak rozhovor s rodiči), kde to rovněž není povídka. bohužel, ta správná kategorie tady dlouhou dobu chybí, takže výčitky tohoto typu se vznášet mohou, avšak plně opodstatněné nebudou do doby, než se nám próza rozroste.
samozřejmě, svižně napsané, lehce vtipné. *
:D
ty tvoje dilka se dostavaj nekam uplne jinam...nevim jestli je to spatne, libi se mi to, ale chybi mi tvoje stary veci.
ale pointy mas dobry:)
Rozjezd dobrý, ale ta povídka mi nějak chybí.
Benetton, Rifle, pizza (chybí značka) - připadám si, jak když v televizi vypukne reklama. A zápletka sama? To je jako když pak začanou Bakaláři. Teď se to vlastně jmenuje 'Nevymyslíš'.
Jinak skvělé. Taková 'současnost za 500'.
hm, mně tohle přijde takový hodně suchý.. koupil si mokasíny, šel za svou holkou, nohy mu zmodraly a scénka s otcem. trošku málo..
a já hrál jednou fotbal bez kopaček
chápete?
jako bez bot
*
Koukám, že jsem ti zapomněla dát tip. Tak tedy opožděně :-)
:-)) Moc pěkný, ale zažít bych to nechtěla. Dokážu si živě představit, jak to muselo probíhat *
Díky za pěkné počtení, je to vtipný a umí to vyprávět víc než dobře.
tak to je paráda, mám to z kůží podobně jako Ty, rozhodně nejsem Italka a jednou jsem šla na rande, tehdá do kina v máminých polobotkách...byly černé, já měla ponožky...a...dál, to už budeš znát*
Ten výraz "pantáta" je na hraně, ale Ty dokážeš ukočírovat sebedivočejší text. Mohu jen pogratulovat Tobě ke kvalitními dílu a nám, čtenářům, ke kvalitnímu počtení, které na tomto místě nechává pachuť šafránu. :o)
*
Ahojda, díkes, že jste se stavili!
Od dob, co jsem dělal v Římě hasiče, na Itálii nedám dopustit ;-)
Zboro - to byl Ital zimní ;-)
Já jsem se teda předevčírem procházel centrem a nějaké Italy jsem potkal (spíš se dá říct, že jsem měl pocit, že nepotkávám nikoho jiného než Italy) a nutno dodat, že ani jeden nebyl naboso v mokasínách. Asi se jednalo o jiný druh :o)
Jinak jsem se opět královsky pobavil.
:o) no mooc povedený... taky bych stála o to se takhle pěkně ztrapnit... *
Moc hezky napsané, zasmála jsem se, i když - dostat se do takové situace, vůbec by mi do smíchu nebylo :-)))... TIP
na to sa nedá nic jiného napsat jen, že když se daří, tak se daří:-)))