Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlamínek
23. 04. 2001
18
1
2815
Autor
AZALIN
To ráno chtělo se mi smát
na střechu plnou hvězd
okna do mé duše
se zalívala ranní rosou
chtělo se mi kvést
a přitom zůstat stát
v předtuše
rozdmýchané nohou bosou
Plamínek, co chtěl by chápat
že zabloudil už tolikrát
netuše
proč zasluhuje trest
Plamínek, co chtěl se smát
a zároveň i plakat
na té, kterou zvolil z cest
Plamínek, který mlčel
1 názor
Huláá! Tady jsou plamínky! Tady se dláček cítí jako doma. Plllsk!
Plamínek občas zabloudí, to je plavda. Plllsk *.
Ale pak se zase najde!
    :))))
:))))
    :))))
Tady neflllnk.
Azínku, nejde mi tiskárna, slib, že to nikdy nesmazes, protoze tutu musim mit porad na ocich, kdykoliv si vzpomenu. Je silna. Kluku, ja se tak tesila, ze tu od tebe neco bude, az sem zase na skok zajdu. A jsem tak mile prekvapena a rozesnena a uplakana, ze nikoho jineho ani snad cist nebudu. diky, jsem rada, ze te znam!
Veselý_malíř
24. 04. 2001Veselý_malíř
23. 04. 2001
*
opodstatněná či ne, srovnávání duši mine
ale ta malá nahoře...
:)
*
azíí :)z
hlaďy... :)
Veselý_malíř
23. 04. 2001Miroslawek
23. 04. 2001
Veselý malíř: i mně je tvá paleta bližší. Tady mě oslovuje pouze poslední řádka, ostatní jde nějak mimo mne...
"Okna do mé duše" jsou asi pevně zavřená okenicemi. Inu - dneska člověk nikdy neví ;-).
Veselý_malíř
23. 04. 2001
AZALIN, Ves.Malíř:
Jo. Jo. Jo. Okna jsou aby se otvírala (pokud nehlásili únik choru). Souhlasím.
Ale já otevřel okenice - a tam zdivo. Za nimi nebyly okna, to jen tak vypadalo, no. Maskování.
Zato ta duše - já ji hledal a koukám - vždyť ona je jak obláček - tady se kousek třepetá, támhle povlává, tuhle se maličko tetelí a tady zase trošku mlží, támhle se jen tak bělá a o kousek dál se tiše vznáší, jako by se nechumelilo. Tak je to s ní. Chci ji chytit a prohlédnout si ji, ale ona proklouzne a skoro není vidět a najednou je úplně jinde.
Ty okenice - to byla jen finta na odlákání pozornosti, nebo co.
Všechno ke mně proniká. Určitě. Všechno. A zapisuje se mi to někam dovnitř, jenže zatím nevidím kam, ale bezpečně to tam je.
Neboj, malíři.
Moc jsem se rozpovídal.
Plamínek který mlčel. To je lepší.
P.S. Dopoledne, když jsem to četl, jsem měl nějakou depku.
Teď už se mi to líbí.
Berte to tak, že jsem trochu pomalejší...
tip
Chtělo se mi kvést
a přitom zůstat stát
To ráno chtělo se mi kroužit
ospalou ještě oblohou...
Letět... po větru v tvářích touží
jen ti, co ho mít nemohou...
☼
A esli potkám toho otoMILÉHO áška, tak mu žeknu, aby se tu ulčitě atavil, že je tady hžejavouško po plamínkách...... :o)))
Fllllnk.......