Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGregory
Výběr: Aššurballit, Honzyk, lukášj, Print
07. 02. 2007
32
52
6839
Autor
Renas
bola si krásna ako básne dym
GREGORYHO CORSA dym
položené na posteli dym dym
pod vôňou zapálenej tyčinky dym
z ktorej stúpa dym
52 názorů
* ale najprv som si musel precitat nejake basne toho corsa, takze som ovplyvneny
ceder_john
13. 02. 2007ceder_john
13. 02. 2007ceder_john
12. 02. 2007
skaf to vystihol... je to proste hold... mohla by to byt valentinka, ked sa blizi valentin a vlastne je to jedno...
CrawlingChaos
11. 02. 2007CrawlingChaos
10. 02. 2007
A: Myslím, že jsi mě úplně nepochopil.Chtěl jsem říct,že si všímáte jednoho a druhého ne.Systém výběrů je špatný,hloupý.Přijde mi to hodně subjektivní.Ale co naplat výběry byly , jsou a budou.Končím.
Aššurballit
08. 02. 2007
Já nechci napadat tvou básničku - je pěkná. Mám na mysli "smysl" z.výběru.Myslím si, že kdyby redaktoři méně plýtvaly výběry(včetně těch na mé věci),pak by měl tak 2-3 dílka za rok ...
dik vsjom
ceder: nerozumiem, ale znie to zaujimavo
stenos: mylis si subjektivitu z objektivitou, ale asi mas na to nejaky hlbsi dovod:)))
Skafararix
08. 02. 2007ceder_john
08. 02. 2007
Básnička vonná a pěkná(na tip určitě) - ale nijak výjimečná, prostě mě neposadí do židle,nerozvášní,neroztouží,neuklidní,nesekne do masa...jen se docela příjemně čte, a to nestačí.Měli byste Zlatý výběr zrušit, je to - v této podobě - hloupost!
CrawlingChaos
07. 02. 2007myxomatosis
07. 02. 2007Antiutilitaristka
07. 02. 2007
Pěkná, vtipná a nápaditá miniatura. Popravdě mě nenapadá, jak tento specifický druh miniatury chytré vyjádřit lépe.
A přesto mi to přijde málo, omlouvám se.