Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOna a On
Autor
anula16
Období ticha?
Měla kamaráda. Byl to její přítel. Nejlepší PŘÍTEL. Devět let sdíleli jednu třídu. Každý den se vídali a stali se z nich přátelé.
Nastal poslední rok. Ten nejlepší. Internet jejich přátelství nejen utužoval. S ostatními ze třídy se podíleli na tolika akcích… Ale stejně se nejvíc rozuměli přes jeden internetovém program.
Přišlo jaro. A třídní partička si domluvila víkendovou noc pod stanem. S alkoholem - samozřejmě. Jak to tak bývá, pár lidí to přehnalo. Jen jedna dvojice se stranila ostatních. Nestalo se mezi nimi nic zas až tak vážného, ale i to NĚCO mezi nejlepšími přáteli? Asi by se to nemělo stávat. Nicméně stalo se a oni to překonali. Ano, chvíli to dalo, ale všechno se vysvětlilo a přátelství šlo dál. Ale poslední školní dny doslova běžely.
Objali se, ona brečela, on ji několika slovy uklidnil. Byl konec. Ale přátelství přece nemusí skončit s koncem školní docházky, jak jí kdysi řekl jeden moc chytrej člověk.
Na začátku prázdnin odjela. A tam brečela. Nechtěla, NEMOHLA si přece připustit, že to všechno mělo skončit… To přece nejde jen tak zahodit!!!
Když přijela, sedla si k počítači. A tam seděla až do konce prázdnin. Měla tak velkou radost, že jejich přátelství trvá!
Společně se těšili do školy, i když každý do jiné.
Přišlo září. Začátek jejich nového života. Ve škole byli spokojení. A každým dnem si sdělovali své nové zážitky. Jenže časem…. si už neměli co říct. Ona koukala na jeho jméno v seznamu kontaktů. Otevřela okno se vzkazem, aby mu napsala. Zase ho zavřela - Co mu má napsat??? Už nenašli společný téma.
Uteklo půl roku. Už je leden. Ona smutní u počítače, ostatně jako vždycky. ZPRÁVA! Jo, napsal jí. Právě se vrátil nemocnej z lyžáku. A najednou si povídali. Pořád si měli o čem povídat - prošli tolik témat. Prokecali by celý den kdyby nemusela odejít. Rozloučili se už dávno nevědomky smluvenou :-* a slibem, že si určitě zase brzo napíšou.
Bylo to jen období ticha? Aby otestovalo jejich přátelství? Nevím. Nevědí to ani oni. Ale oba se nesmírně těší, až si budou moct zase pokecat.