Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejepičí...
Výběr: Honzyk, Print
16. 02. 2007
33
73
4811
Autor
martinez
|
73 názorů
to by bylo na pokec - mám doma - výjimečně několik litrů různých vín :o)
křehký lístek nostalgického tvaru přistál mi na duši***
Gracias, Sm. :-)
kudlanko, su ráda že tě zas vidím... podezřele? řekněme že na vlastní kůži :o)
kudlanka_bezbožná
08. 03. 2007
Zbora: nechci tě nikterak zmermomocňovat... jen mi ten tvůj názor tady k tobě nesedl... co jsem tak četla tvý názory... ale únavu chápu a pocit marnosti taky... tak se rehabilituj zdárně... :o)
Konstruktivní kritiky došly. Zeptejte se příští týden.
(Já na to nějak nemám náladu...a poslední dobou mě jímá pochybnost, jestli konstruktivní kritiky vůbec k poezii patří)
nevím esi se bavíme o tom samým teda... ale neva... já jdu dělat oběd... pa!
:o)
Zbora, dík za zprávu... :o))
ale tohleto není taková ta konstruktivní kritika, co jsem o nich slyšela že se sem tam objevujou, že ne? ;o)
Oldíku, a už u mne někdy takovej kritik neuměl s blbou kritikou byl? myslím že ne... ;o)
(no právě nevím esi umím když to ze mne vypadne dycky tak nějak hotový... esi nejsu jen něčí vysílač... :o)
Oldíku, dík... nemrkla, máš pravdu... ale tak je to skoro vždycky... nějak se mi ty potvory píšou samy, většinou... ;o)
Věčné dilemma : chci - za jistýchokolností...nechci - za každou cenu. Je vidět, že je dobřezažitá - umím si představit, žes' ji napsala na jeden zátah, anis' nemrkla.
rarachu, zuzulinko, adame... díky :o)
jasně že jo, kubííí, deset let ;o)
Usmáty_autor
16. 02. 2007
moře slz a kompromis?! smíšku smíšku... moře je moc... a nejlíp se pláče v dešti... ;o)
Usmáty_autor
16. 02. 2007Usmáty_autor
16. 02. 2007Usmáty_autor
16. 02. 2007
myslela jsem to tak, jak řekla, že martinez jdou slova lehce ven, to si myslím..narozdíl ode mě...:)
kuk na str....ne na Honzyka.:))))
p.s....podle mne normalni znasilneni, vlastneni druhyho, nebo snaha o to...a to pro mne desny...at je to zenska nebo chlap...
Honzyk - díky... ty hrátky s písmem jsou spíš kvůli mně... baví mě to upravovat ty textíky když je sem přepisuju... mám tu i divočejší výtvory... tenhle mi přijde dost umírněnej... ale záleží taky jaký máš zvětšení... :o)
nejsilenejsi je ten zacatek a dal: JSI TAKOVA, JAKOU JSEM TE CHTEL... to rikal otec nekdy matce, kdyz si s nim proste zasukala, no, on byl silenej komunista, ona ne...sileny rozpory, a slyset pak to skripani postele a krik bylo pro mne desny...
..no, nevypada, ale narez....jen doufamn, martinez, ze jdi dobrej chirurg..nenapadne zajedes skalpelem hluboko, ale je to "to" pravy misto....?
Nevim, dadik, esi martinez pise, teda slova ji bezi lehce, a esi jo, mela je nekde v hlave v suplatku nastrkany, a ted vytahne cipek a jede a trha...pro mne je to text spis vykricenej a bolavej, nez co jinyho...***...no a dobtrej...jen si porad nemuzu zvyknout na ty zmeny barvy a stylu pisma...pripada mi to, jako ze mi "to" pak lidi hazou po lopate, ze myslej si, ze sem blbej ....a nepochopim...****...todle teda si dam ale libit....
...no...víš ono by se to nerýmovalo...ovšem z mého pohledu je "myš" vždycky chudáček mužskej...pokud to ovšem myslí vážně...
...Ty dala jsi mu šanci ...tak jako kočka myši...a jak ten myš má povznésti Tě k výši?...
no druhej chlap tu... a mlčí :o)
díky, ole...
Fidla, dík za návštěvu a tak... :o)
taky zajdu... po obědě...
společnost dam mi nedělá potíže, pokud se to ovšem nezvrhne v celostátní slet čarodějnic :-D
statečný Maaasku! mezi tolik bab ses vrhnul se svým názorem... díky moc!
blbjenka - ono to úplně obyčejný je vždycky...
daddy - věřím že netřeba
kawa - je to už minulost, už mě to netrápí...
No jo, chlapi jsou za prací nebo za jinými babami, tak co nám zbývá, než si číst? :-)))
na ty tři otázky ::) neznám moc lidí kteří by znali odpověď...a trošku si nelhali
hm. je tam náznak určitýho potenciálu že by to mohlo bejt zajímavý, ale nějak se ten potenciál asi nepovedlo zužitkovat či co. nějak mi to přijde moc obyčejný. tož někdy příště :)
holky... no to je poprvý co mám pod básničkou "přebabíno"... :o)
díky!