Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKristus 3 v plynové komoře.
25. 04. 2001
8
5
6457
Autor
brooklyn
Do pruhů oděn,
hvězda šesti cípy
srdce probodává...
...ve hře na bohy,
kde více obětí,
nelidský účel
prostředky posvětí...
A Kristus, ach Bože,
v plynové komoře...
5 názorů
Bílá kniha - Ateismus v tvorbě, autor si vybral kategorii, která má zde svoje místo.
MontyPithon.: ja to beru taky si z mnoha veci delam legraci,ale myslim si, ze tohle moc vtipne zrovna nebylo.
básničce dávám tip, líbí se mi.
Míwo, když Ti to připadá upřímné, tak nerozumím Tvé poznámce o falešných rekvizitách a umakartových slovech.
Miroslawek
26. 04. 2001Monty_Python
25. 04. 2001Miroslawek
25. 04. 2001
Špína novoyorské čtvrti povstává a zalepuje ránu na probodeném boku našeho Pána. Nabubřelý pupkáč z Wall Streetu kouří doutník a říká: "Když se mně pokloníš, toto všecko ti dám."
děti moje, však vás ten smích jednou přejde!
to jako k montymu a clovrdikovi
jinak ti dám tip, protože je to echt dobrý
Monty_Python
25. 04. 2001
Pythonko a clovrdo, smich lidi neprejde v pekle, ale uz kdyz mozna zjisti , ze vsechno je jinak, ze se treba smali a ani nevedeli cemu. :o)
Miroslawek
25. 04. 2001
A prispevek Montyove me nahodou taky pobavil.(humor a la Monty Python brooklyn rad) :o))) Ale tak jako Pythonce a jinym mi by taky nebylo do smichu pred 2000 lety, a ani ted , kdyby nekoho nebo nas krizovali...Nemam liz pravdu.
hmm, pozerám, že celý cyklus o utrpení... Bude z toho zbierka? lepšie by sa to vnímalo!
Monty_Python
25. 04. 2001
M.P., samoz. ze mas pravdu, chtel jsem jen rict, ze se smejeme podle situace, a za jinych situaci by jsme se samoz. nesmali, takze ty prispevky vubec neodsuzuji. Smichu zdar. je lecivy. :o)