Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrekérka
17. 02. 2007
1
7
590
Autor
styfler74
Pomalu se probouzím s odpornou pachutí v puse.Zjišťuju,že mám nateklej ret, asi jsem se porval,ale rvačku si nepamatuju,za to vim,že jsem byl hódně ožralej.A nemůžu pohnout levou rukou!Vytřeštim oči a ráno mě do nich bodne,čumim na svoji ruku,leží na ní blonďatá hlava.Kde se vzala ta modelka?Zase nějakej cizí byt.Opatrně vytahuju ruku a jdu hledat hajzl.Sakra,jsem úplně nahej a ta čuba taky.Jsem od ní ulepenej a mám na sobě zaschlý semeno.Super!Ani si nepamatuju,že jsem jí píchal.Otvírám dveře a padám rovnou do kuchyně,tam zrovna snídá rodinka s děckem.Zdraví mě a chtěj abych se oblíkl.Zavírám dveře a soukám se do hadrů,jsou šíleně zmuchlaný.Modelku nechávám spát,stejně se ani nehne.Jdu do kuchyně,posílaj mě chodbou do prava na záchod.Konečně se vypouštim,umejvám si péro v umyvadle a koukám kudy zdrhnout.Průser,cesta vede přes kuchyň.Manželata jsou otravný,modelka je jeho ségra,furt se vyptávaj jak jsme se seznámili a jak dlouho se známe.Vim hovno a tak si vymejšlim kraviny.Cpou mi kafe,nechci.Nakonec souhlasim s čajem.Piju ho nafofr,abych byl co nejdřív pryč z týhle prekérky.Fest mě sere taky ten harant,furt po mě leze.Loučim se a lžu,že sem domluvenej s modelkou na večer.Těšej se a že prej připraví dobrou večeři.Konečně sem venku,zapaluju si a zjišťuju,že jsem švorc.Rozhlížim se a teď mi to dochází,já kurva ani nevim v jaký jsem čtvrti.Prostě prekérka.
7 názorů
M slyšela už horší,jen nevim jestli mám svoje story zveřejňovat:-)samo,že to je minulost
M slyšela už horší,jen nevim jestli mám svoje story zveřejňovat:-)samo,že to je minulost
styfe,ještě že jsem spolu nikde nebyli? Tohle je teda soda, co na to M?