Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senáhradní láska
18. 02. 2007
11
32
5806
Autor
Ó
jsi moje náhradní láska...
každý den
se spolu vášnivě milujeme
v garsonce
na kraji města
ale stydíme se
jít spolu do kavárny
nebo do kina
co bude potom
až nám zevšední těla?
jsem jenom Tvoje náhradní láska
víme to oba
32 názorů
Sice jsem to objevila skoro tři roky po poslední kritice, ale na tip není nikdy pozdě :-)
Manuamanua
14. 12. 2009
...vlastně občas.../možná ve slabé, možná v silné chvilce/ uvažuju...je-li co závidět...a tak změna identity se neděje...
aleš-novák
16. 04. 2008Usmáty_autor
17. 12. 2007Usmáty_autor
17. 12. 2007
...upřimný jsem rád...někdy je otázkou jak moc je to rozumné...a děkuji Vám všem za upřimnost...
Přesně tak... mě teda svírají spíš ty posední řádky... ale o tom podle mě je dobrá báseň.. že si v ní každý může najít to své..
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 03. 2007
...díky...já vlastně ubral asi tři řádky...no a změnil na radu violetlight...zařazení...
Jajaj, teď koukám, že jsem Jarmile zprznila jméno.. Prznitelka se stydí, kvůli své podprůměrnosti.. pardon ;)
to: Jarmila Mossová (+ Ó ): Tak to jsme dvě udivené.. mně se to líbí... moc... kašl(i)em na ně :) **
Óčko, tohle je přesně ono! Ty změny, ty tomu opravdu pomohly; předtím tam byla hlavně síla sdělení, teď je v tom i tajemství poezie. To "co bude potom, až nám zevšední těla" je výborné!
Jarmila Moosová Kuřitková
20. 02. 2007
...dík za kritiky...beru na vědomí...téma měním na miniatury...to dílko přišlo ze života...báseň, na podobné téma, možná ještě napíšu...
violetlight
19. 02. 2007
ne,ne, zpracování se mi nelíbí a myšlenka, ta se mi příčí, máš tolik hezčích dílek... kde je tajemný Ó?
mořský koník
19. 02. 2007
náhradní láska ...divný termín, ale někdy je to v žití takhle právě ..raději přiznaně se milovat, co myyslíš ???
Jarmila Moosová Kuřitková
18. 02. 2007
Óčko, neřeknu ti vůbec nic nového, takže ještě jednou: v těchto krátkých, až "úsečných" textech je tvá největší síla... I když v tomto příadě "physis" nemá snad tak docela nepravdu; možná že by to chtělo ještě trochu "zpoetičnět"
téma mi sedlo
ale text
jako celek
mi moc nesedl
zkusím se ještě vrátit
uvidím