Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se19. února (Patrikům)
19. 02. 2007
14
29
3266
Autor
j. nick
Můj kamarád Patrik
sněd tři kila paprik.
Ještě dnes si hlavu lámu,
co v tom bylo za trik.
Pár dní nato v krátké chvíli
zbaštil deset deka chilli.
Tak sežrala paprika
kamaráda Patrika.
sněd tři kila paprik.
Ještě dnes si hlavu lámu,
co v tom bylo za trik.
Pár dní nato v krátké chvíli
zbaštil deset deka chilli.
Tak sežrala paprika
kamaráda Patrika.
29 názorů
Není, věru, Patriku, nad zdravoučkou papriku :-) Ach jo, co s tebou.. další tip! :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
22. 02. 2007nonamebeast
20. 02. 2007
možná že jo, bezejmenná bestie, já vlastně snad ve skutečnosti ani žádnýho Patrika nějak moc neznám:)
nonamebeast
20. 02. 2007Usmáty_autor
20. 02. 2007
...jo je to pěkný...típek...já si zůstanu letos u svýho... budu psát jen pro holky...tím pádem...skok sem - skok tam...no a tu slíbenou pro tebe...
před martinez smekat nejlépe sombrero... tak ti jedno věnuju... snad to klapne :o)
Já taky znám Patrika,
co mu chutná paprika.
Víc však pivo
a kus masa...
Kde je Patrik, tam je živo
copak Patrik, to je klasa!
*/
taky jsem se jednou vsadila že sním v restauraci 10 porcí smaženýho sýra s bramborama... brambor mohlo být minimum... skončila jsem polomrtvá u 7. nebo 8. porce... :o)
martinez: checht, takovýhle sázky, to znám moc dobře, jednou sem vypil tři litry mlíka za hodinu:)) (asi nikdy v životě mi nebylo tak špatně:) )
když já na prachy su míň jak na čokoládu... a pak - já netušila jak to bude děsný!!! :o))
Oldjerry, díky i tobě, já v tomhle ani nemam vyšší ambice než na rozpočítadlo, sem rád, že ses pobavil:)
díky všem za úsměvy, smíchy a tak:)
martinez, nebylo by praktičtější se vsadit třeba o prachy? co kdyby sis spálila chuťový buňky nadobro, pak bys z tý výhry nic neměla:))
dobře se to čte, ale to je fakt jen rozpočítadlo. Ovšem jako rozpočítadlo to zase má velmi vysoké parametry... Pobavil
Usmáty_autor
19. 02. 2007
já se jednou vsadila o velkou hořkou čokoládu s mandlemi že s ním celou chilli papričku přímo z keříku... bylo to ohnivé vítězství :o))