Nevhodný znamená ledacos... s přesnou definicí se neobtěžuju, protože je nemožná. Chce se tím říct především to, že když někdo odpudlikuje sérii nadávek s vloženými pornografickými fotografiemi a návody na konstrukci jaderné pumy, tak mu to do klubu jaksi nedáme. Jinak aprýl je aprýl...nebo obyčejný den, podle libosti. Na přijetí díla ale není nárok... přijímají členové klubu na základě svého rozumění stanoveným podmínkám. Kterýkoli člen může dílo zařadit...
Fouckalult: Ha. To máte za to, nevděčníci! :)
:-) poslední zpráva na fóru byla od poletika 22.2.2007 22:22:22.. bohužel v tom momentě se Zoom definitivně vymkl z pod bezvedení a jméno autora je nezvěstné...
:-)
a že to řeknu..:) já to řeknu..:)
No jistě že seš to ty. Ale pro ty, kdo by se přecijen chtěli zůčastnit doporuuji, aby se mne zeptali i poštou. Ono když vám to jméno napíšu do zpráv tak to vypadá uplně jinak...
Vybranej jsem já, je to hotovka.
Poetik to potvrdil, že jo?
Ti, kdo sledovali debatu o volbě autora, vědí. Ostatní nechť se hlásí spolu s nováčky u mne ve zprávách. Jinak všem jsem už napsal.
já asi ne-mluvit vaše řeče
mno jo, že šmíráka a z jalový krávy vymodlit tele - se radši otočím na chemické jiko
ty hele, Racer, napiš to jako všichni.. plno plků o tom, kam má poesie směřovat a jak se autor marně snaží.. to zaboduje!
věř mi
a pak jen doplníš jméno
fuj, šmíro, ET volat home a vono hovno :)
hele, packo, nedorážej
já za to nemůžu, to apríl:)
šmíráku neštvi!! Jsem mimo a nemám telefon do klubu!
jé
já jsem blbej!
aprílovej zoom přece!!:))
tak je mi to jasný
a vy moc nekoukejte a už pište
hele, tohle je dobrej fór:))
jméno vybraného autora je zveřejněno na fóru a jinde se ho nedozvíme
a fórum nejde
takže je to poprvé, co s radostí napíšu kritiku:)
na onoho neznámého..ú
jsemť mimoň - můžu nápovědu??
Koukám, že fórum skutečně nefunguje.
Kdo je tedy tím šťastným?
zkusila bych se zamyslet, teda jestli smím....:-)ale nesměle, nikdy jsem nic podobného nepsala
zoom je dobrej se salámem
Zatím to děláme tak, že jméno autora sdělujeme jen vážným zájemcům. Možná bychom to mohli změnit, ale to bychom si o tom museli nejprve redakčně opkecat a jelikož fórum nějak zrovna nefunguje, zůstáváme při tom, že jméno autora je pro veřejnost až do publikace akce neznámé. Pokud máš vážný zájem a nebudeš to jméno šířit dál, můžu ti ho napsat do pošty.
jés, otázka je jenom jedna, o koho jde
je třeba očistit vztah od předsudků
:-)