Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInventář ložnice
Výběr: Print
27. 02. 2007
24
31
2559
Autor
Pacer
co po tobě zbylo
ve ztichlé ložnici
spousta místa
napravo
od ramene
sponky do vlasů
zjevující se
zcela nevhod
pár plyšových informací
o nesouhlasu
s dospělou realitou
a má nechuť
znovu uvěřit
31 názorů
ale ale...to se ti zahojí než se vdáš (teda oženíš, abys neřekl)...;-)
Crae - ano, sponky jistě vyvolávají negativní pocity - :))
Candy: dík za vícečetné návštěvy - vždy tě rád vidím!
zjevující se sponky...nelíbí tenhle výraz
ale na tip je, to bych byla lhářka, kdybych řekla, že mě sponky ovlivnily až tak negativně:-)
*
Jiří, je to dobrý text. Psaný evidentně jistou rukou, protože jsi věděl, o čem chceš psát.
Kdybych za sebe měl něco opravit, tak bych asi vypustil ztichlé a napravo od ramene, je to jaksi navíc. Naopak další dvě sloky se mi líbí, protože jsi jak sponky, tak plyšové hračky uvedl v kontextu, který něco vypovídá.
kouzelná_květinka
28. 02. 2007
Díky všem, že se obtěžovali :) Zbora - samozřejmě 204 čtení - víme své :))
buenavistasocialclub
27. 02. 2007
204?
Jen jestli nepřeháníš :o)
t
(opakování je matka moudrosti...se řiká)
...mám rád tyhle povztahopocitovky - bohužel(?) už jsem jich taky pár napsal...T
AutumnCollection
27. 02. 2007
představte si, představte si, co jsem měl dnes k obědu :)
ale jo, jináč je to fajn, akorát to lehce připomíná domácí úkol z lekce tvůrčího psaní :)