Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...posbíráno
02. 03. 2007
43
84
5905
Autor
martinez
...nechtěla bych začínat zase nanovojedu trasou co už znám - u příští zastávkyOBČANSKÉ SDRUŽENÍ VÍTĚZSTVÍ KRISTOVOtramvaj je narvaná, padaj tu nadávky……snad letmý pohled do zrcadlaa nebo radši ani nekaždý ráno bývám zvadláSILNICE SE V ZIMĚ (taky) NEUDRŽUJEPŮJČOVNA A LADĚNÍ PIAN A KLAVÍRŮje to peklo ráj či očistecže jsme si laděni ty a já na míru?miláčku, asi spadla klec…AKVARISTIKA – POTŘEBY NEJEN PRO PSYpsa už nemám, však zůstaly potřebyty co mě ve dne v noci rdousí...se je zoufale snažím nepřebítdalší ze zastávek, u ní je zastavárnaPOZOR TADY ZASTAVUJEME AUTA!každá má prosba zdá se marnázastaví mě někdo i když nejsem svatá?!a stejnou trasou se i vrátímto slovíčko na konci vrátí mi naději:TRAFIKA – NOVINY A JÍZDENKY NEJSOU – ZATÍMtý naděje v „zatím“ se nikdy nepřejím…
84 názorů
ale marti..ja starý sociopat koncentráciu obyvateľstva n>2 priam..no proste nemusím..s nevôľou (hlavne) v lete spomínam na čerstvo otvorenú konzervu skazených sardiniek,čo som zistil až po výdatnom ujedení (hlad je sviňa a od mala som veľký pažravec)..
áno, strapec? :o)
jen jsem ti chtěla připomenout že i MHD má něco do sebe ;o)
střeva prvokova
06. 04. 2007
Posbíráno:
"... Indiáni, Španělé, Britové, Američané a všichni Kubánci a všechna vládní zřízení, veškeré bohatství, veškerá chudoba, veškerá muka, veškeré oběti a veškerá prodejnost a krutost budou tytam, jako když se pramice vysoko naložená různobarevnými, bíle kropenatými, páchnoucími odpadky nakloní na bok a vysype svůj náklad do modrých vod, náklad se rozvalí po hladině a modré vody dostanou do hloubky čtyř nebo pěti sáhů světle zelené zabarvení, to, co klesá zke dnu, se potopí a na povrchu plavou vějíře palmových listů, zátky, láhve a staré žárovky, tu a tam oživené prezervativem nebo napůl potopenou šněrovačkou ... přestože proud zdánlivě neteče, pozře pět takových nákladů denně, jde-li v Havaně všechno dobře, a když urazí patnáct kilometrů podél pobřeží, je stejně čistý, modrý a nedotčený, jako byl, než vlečná loď vytáhla pramici z přístavu, a palmy našich vítězství, vypálené žárovky našich objevů a prázdné prezervativy po našich velkých láskách plavou po povrchu a nemají vůbec žádný význam ve srovnání s tou jedinou věcí, která trvá - ve srovnání s věčným proudem. ..."
Odkud že sem vyzoblo?
:)
milý NePoe_to... i o stanici Touha tu něco mám - pošlu ti avi, nalož s ním jak myslíš :o)
a dík
Ouha, občanka naskočila na špatný stupínek. Propříště na ten, co přišroubovaný k električce zvané TOUHA. :)
větroplach
14. 03. 2007
ale nesmutni mi tu... přečti si radši nějakou blbůstku pro veselejší den :o)
a díky
Háber - dík, hnedle su klidnější... :o)
gracias - hombre de lluvia :o)
no nic... jen jsem chtěla mít jasno... že co teda jako... esi svatá nebo ne...
Usmáty_autor
03. 03. 2007
vitsoft - priony mě dostaly teda...
Háber - tak teď teda nevím - mám se cítit tím výkřikem poctěna nebo co?! :o)
dweebp - měla jsem pocit že jsem ti poděkovala za návštěvu ale nevidím to tu... tak teda dík :o)
chlape, neObyčejnej - díky taky :o)
Vyseknu poklonu
za tenhle spisek
s bandaskou od mléka,
mozkem bez prionů.
Není to zdaleka
NUCENÝ VÝSEK.
oprava není z mojí hlavy... ale je to tak logičtější mi už taky přijde... :o)
díky!
vždycky si lámu hlavu jaké úpravy vlastně autor udělal... tak abyste si hlavy nemuseli lámat vy...
:o))
původní verze
…jeden letmý pohled do zrcadla
a nebo radši ani ne
každý ráno bývám zvadlá
SILNICE SE V ZIMĚ (taky) NEUDRŽUJE
PŮJČOVNA A LADĚNÍ PIAN A KLAVÍRŮ
je to peklo ráj či očistec
že jsme si laděni ty a já na míru?
miláčku, už asi spadla klec…
AKVARISTIKA – POTŘEBY NEJEN PRO PSY
psa už nemám, zůstaly jen potřeby
ty co mě ve dne v noci rdousí
a já se je zoufale snažím nepřebít
nechtěla bych začínat zase nanovo
jedu trasou co už znám - u příští zastávky
OBČANSKÉ SDRUŽENÍ VÍTĚZSTVÍ KRISTOVO
tramvaj je narvaná, padaj tu nadávky…
a stejnou trasou se i vrátím
to slovíčko na konci vrátí mi naději
TRAFIKA – NOVINY A JÍZDENKY NEJSOU – ZATÍM
tý naděje v „zatím“ nikdy se nepřejím…
další ze zastávek, u ní je zastavárna
POZOR TADY ZASTAVUJEME AUTA!
každá má prosba zdá se marná
zastaví mě někdo i když nejsem svatá?!
Printíku - díky a hezký den!
SENIORe - promiň, uteklo mi v odpovědi tobě "k" a poděkování za tip...
Obyčejný_chlap1
03. 03. 2007
SENIORe, lásko moje platonická - tahle relativně mile a jakoby šetrně mi už dlouho nikdo nenapsal že mý dílka za nic nestojí...
:o))
colchicum - koukám ven ze šaliny... :o)
díky moc
t.c.n.p.b, Anti - dík, holky :o)
U.K. - vidíš, a já než jsi sem přišel ani netušila že to formu má nějakou... :o)) díky...
Antiutilitaristka
03. 03. 2007Umprdentální_Kandelábrdelismus
03. 03. 2007
Snaha dobrá a kontekstu autorky až relativně na slabší povzbudivý tip. A co jsem starší tak se po ránu v zrcadlové plochy už jakoby raději taky nedívám, tomu velmi rozumím.
teda kucí a gentlemeni (dámám už bylo děkováno...)
potěšili jste mě, fakt! díky za návštěvu a tak všecko :o)
uff,ešte že sedím..marti,klobúk dole!!chvíľu ešte posedím a pokochám sa..)
no ved to asi nikoho, preto sa mi to pacilo :))
ze tí ludia su si v niecom podobní :))
avox a Jarmila - dík, děvčata :o)
levan - člověka to potěší když slyší o cizím neštěstí(citát) - mne ten pohled po ránu fakt většinou netěší :o))
par momentov mi tam az tak moc nesedelo, ale tych co sa mi velmi pacili bolo viac, takze celkovo to je ano :)
ta prvaa, ta ma nazaciatok velmi potesila :)
Jarmila Moosová Kuřitková
02. 03. 2007
Eh, trošku depresivní......a přijde mi to asi trošku křečovité....plomiň